کد خبر: 916700
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴
شهردار تبریز خبر داد:
شهردار کلانشهر تبریز از برنامه‌های طولانی‌مدت شهرداری تبریز برای مناطق حاشیه‌نشین شهر خبر داد.

مهندس ایرج شهین‌باهر  در حاشیه بازدید از مناطق حاشیه‌نشین تبریز و رسیدگی به مشکلات مردم منطقه اظهار کرد: در راستای خدمات‌رسانی به مناطق حاشیه‌نشین برنامه‌های بلندمدتی داریم.

وی ادامه داد: شهرداری تبریز پیگیر آن است که با همکاری شرکت‌های داخلی و خارجی به شکلی انبوه ساخت و سازی های ارزان قیمت انجام دهد تا ساکنان حاشیه شهر به منازل جدید انتقال پیدا کنند اما این موضوع زمان‌بر است و در طول یک یا دوسال امکان‌پذیر نیست.

شهردار تبریز یادآور شد: شهرداری تبریز موظف است تا زمانی که شهروندان عزیز تبریزی در حاشیه شهر سکونت دارند، وضعیت موجود را بهبود ببخشد.

وی مهم‌ترین مشکل ساکنان بافت حاشیه‌نشین را دسترسی عنوان کرد و افزود: شیب زمین در برخی مناطق بالای 60درصد است و این برای شهروندان مطلوب نیست؛ در همین راستا شهرداری منطقه 1 تبریز اهتمام ویژه‌ای به خرج داده تا کوچه‌ها پله‌گذاری شوند و دسترسی به منازل آسان‌تر شود.

شهین‌باهر همچنین بیان کرد: با حضورمان در مناطق حاشیه‌نشین پیگیر هستیم که هم آسفالت این مناطق، هم پله‌گذاری و هم برخی فضاهای رفاهی مثل میادین فوتبال احداث شود و امیدواریم تا آخر سال 97 بتوانیم به تعهداتی که پیش‌بینی کرده بودیم دست یابیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر