کد خبر: 916688
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲
عضو شورای شهر تبریز :
عضو شورای شهر تبریز با اشاره به بازدید تعدادی از اعضای شورا از پارک بزرگ تبریز گفت: درختان این منطقه با وجود خاک غنی در حال خشک شدن هستند، در مقابل توسعه‌ فضای سبز در عون بن علی با آن خاک نامناسب را همچنان در برنامه دارد.

سعید نیکوخصلت  در میان دستور جلسه شورای شهر تبریز  با بیان اینکه تبریز از خشکی دریاچه ارومیه آسیب زیادی می‌بیند، اظهار داشت: هر روز باید از مشکلات کم آبی حرف بزنیم چرا که وظایف سنگینی در قبال منابع آبی داریم.

وی با اشاره به مشکلات کم آبی کشور تصریح کرد: برخی از مشکلات کشورمان به دنبال توسعه نیافتگی جامعه و انسان‌هاست، به عنوان مثال در شرایط بحرانی بازار ارز مردم به خرید دلار هجوم می‌آورند، ولی با وجود مشکلات کم آبی در مصرف آب صرفه‌جویی نمی‌شود، بر این باورم همه باید از خودشان بپرسند که می‌خواهیم تغییر کنیم یا نه؟ 

نیکوخصلت با اشاره به مطالبه مردم برای مشخص شدن مسیرهای ویژه دوچرخه‌سواری بیان داشت: شهرداری تا یک ماه آتی نسبت به این مطالبه مردم پاسخ مناسب دهد.

این عضو شورا با بیان اینکه طرح جامع فضای سبز در حال تدوین است، ادامه داد: طرح جامع فضای سبز در کمیسیون محیط زیست تدوین می‌شود که در آینده و طبق برنامه، معاونت شهرسازی شهرداری و کمیسیون شهرسازی شورا هم به این موضوع ورود می‌کنند.

وی با اشاره به تحقیقات کمیسیون محیط زیست در خصوص بازچرخانی آب تبریز خاطرنشان کرد: موفقیت در بازچرخانی تبریز منجر به کاهش وابستگی به زرینه‌رود و افزایش آب ورودی به دریاچه ارومیه می‌شود همچنین به عنوان برندی برای تبریز و نشانگر توسعه یافتگی این شهر تلقی می‌شود.

نیکوخصلت در ادامه همراهی تمام دستگاه‌ها را لازمه‌ رفع مشکلات حاشیه‌نشینان تبریز دانست و تأکید کرد: برای رفع حاشیه‌نشینی باید اقدام جدی صورت گیرد.

وی با اشاره به بازدید تعدادی از اعضای شورا از پارک بزرگ تبریز گفت: درختان این منطقه باوجود خاک غنی در حال خشک شدن هستند، در مقابل توسعه‌ فضای سبز در عون بن علی با آن خاک نامناسب را همچنان در برنامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر