کد خبر: 916644
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶
رئیس امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی:
رئیس امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم، گفت: در این مسابقات 270 شرکت کننده با هم به رقابت می پردازند.

حافظ ابراهیمی اظهار داشت: از 270 نفر شرکت کننده در مسابقات 120 نفر خواهران و 150 نفر برادران هستند.

وی افزود: شرکت کنندگان در رشته های حفظ کل، حفظ 20 جزء، 10 جزء، 5 جزء، قرائت، ترتیل و دعاخوانی به رقابت می پردازند که در قسمت برادران رشته اذان اضافه می شود.

رئیس امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با بیان اینکه در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم 12 نفر داوری را بر عهده دارند، تصریح کرد: از این تعداد 3 داور کشوری و بقیه داوران استانی هستند.

وی اضافه کرد: خانم ها سلیمانی، میرقلنج، مولایی، ادیب زاده در بخش خواهران و آقایان دلپاک، واضحی، وکیلی، وکیلی، ولیزاده، سلیمانی و عیاری در بخش برادران داوری را عهده دار هستند.

ابراهیمی با بیان اینکه در سال های گذشته مسابقات بانوان در سالن مخابرات برگزار می شد، خاطرنشان کرد: امسال مسابقات خانم ها نیز در سالن برق برگزار شده و آن ها نیز از امکانات کافی بهره مند خواهند بود.

وی اظهار داشت: مسابقات بخش خواهران از 20 تیر ماه شروع و تا عصر 21 تیر ماه ادامه خواهد داشت و مسابقات بخش برادران از 22 تیرماه شروع و تا عصر 23 ادامه خواهد داشت.

رئیس امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با بیان اینکه مسابقات در محل سالن اداره برق استان برگزار می شود، افزود: از مدیرعامل اداره برق استان که سالن را بدون هیچگونه چشمداشتی به مدت 5 روز در اختیار اداره اوقاف قرار داده است، تقدیر و تشکر می کنم.

وی با بیان این که اختتامیه مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم در 24 تیرماه برگزار می شود، گفت: تجلیل از نفرات برگزیده مرحله استانی این دوره از مسابقات و تجلیل از نفرات برتر طرح تربیت حافظان که در 10 اسفند ماه سال گذشته برگزار شده بود، از اهم برنامه های اختتامیه مسابقات قرآن کریم است.

برگزاری آزمون رشته های معارف همزمان با سراسر کشور

ابراهیمی اظهار داشت: در طول برگزاری مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل، در مورخه 21 تیر ماه راس ساعت 10، آزمون رشته معارف نیز همزمان با سراسرکشور به صورت حضوری و کتبی برگزار می شود.

وی افزود: آزمون معارف با شرکت 120 نفر در ۳ عنوان شامل حفظ و معارف موضوعی قرآن، حفظ و معارف احادیث و تفسیر در دو حوزه، شهرستان خوی و ارومیه برگزار می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر