کد خبر: 916531
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
مدیر کل اداره بنیاد مسکن آذربایجان غربی:
مدیر کل اداره بنیاد مسکن آذربایجان غربی گفت: 308 واحد مسکن برای محرومین استان ساخته شده است که زمین 176 مورد از آن توسط خیرین استان تامین شده است.

محمود بدلی با اعلام اینکه تعداد ۱۱ هزار و ۳۷ واحد توسط بنیاد مسکن استان ساخته و تحویل داده شده است، اظهار داشت: این پروژه به صورت ۱۰۰ درصدی تمام و در اختیار صاحبان آن قرار داده شده است.

وی افزود: برای واحد های مسکن مهر محول شده به بنیاد مسکن در شهرهایی با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر وام تا سقف ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان با سود ۴ درصد در نظر گرفته شده بود که بنیاد مسکن در این بین به عنوان ناظر عمل کرده است.

مدیر کل اداره بنیاد مسکن آذربایجان غربی با اشاره به اینکه از حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی (ره) برای ساخت مسکن محرومین توسط بنیاد مسکن هزینه شده است، تصریح کرد: ۳۰۸ واحد مسکن برای محرومین استان توسط بنیاد مسکن با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره بهزیستی استان ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۷۶ قطعه زمین استفاده شده در ساخت ۳۰۸ مسکن برای محرومین، توسط خیرین اهدا شده بود، گفت: مجموع واریزی های کمک های نقدی مردمی آذربایجان غربی به حساب ۱۰۰ امام برای ساخت مسکن محرومین ۵۲۸ میلیون ریال بوده است.

مدیر کل اداره بنیاد مسکن آذربایجان غربی در ادامه افزود: همچنین مجموع کمک های غیر نقدی جمع آوری شده برای تاین طرح به ارزش ۶ میلیارد و ۴۷۵ میلیون تومان بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر