کد خبر: 916338
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مسجد و منبر رسانه قوی و پویا بوده و همیشه نیازمند آن هستیم، گفت: البته رسانه منحصر به منبر و مساجد نیست و باید در این عصر تکنولوژی و انفجار خبری مسجد و رسانه با هم جلو بروند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید شهاب‌الدین حسینی  در اولین همایش رسانه و تبلیغ دینی در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلام تبریز اظهار کرد: امروزه در عرصه تبلیغ دینی آنچه که نیاز است کنار هم قرارگیری  مسجد و منبر با رسانه‌ها است.

وی با بیان اینکه مسجد و منبر رسانه قوی و پویا بوده و همیشه نیازمند آن هستیم، افزود: البته رسانه منحصر به منبر و مساجد نیست و باید در این عصر تکنولوژی و انفجار خبری مسجد و رسانه با هم جلو بروند.

وی افزود: در عصری که انفجار خبری است و تشیّع از هر جهت تحت فشار هستند باید مبلغان دینی و اصحاب رسانه  در یک قاب قرار گیرند و در این شاخص رسانه مکتوب، ملی و فضای مجازی باید در کنار هم باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: این همایش‌ها زمینه‌ای برای برداشتن گام‌های موثر علیه حملات دشمنان از هر جهت خواهد بود.

وی ابراز کرد: امیدواریم بتوانیم در کنار یکدیگر قدم‌های موثر را برداشته و زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم آورد.

حسینی تصریح کرد: در دنیای امروزه، نقش و اهمیت رسانه‌ها در هدایت افکار عمومی بر هیچ‌کس پوشیده نیست، لذا بهره‌گیری از رسانه‌ها به عنوان ظرفیت‌هایی مهم، برای همه ما ضروری است.

وی ادامه داد: در وضعیت امروز جامعه مسلمانان و تشیّع در حملات از جانب فرقه‌های ایجاد شده و وهابیت و استکبار قرار گرفته که باید رسانه‌ها و مبلغان دینی حواس جمع بوده و توانایی مقابله با این دشمنی‌ها را داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر