کد خبر: 916326
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
معاون استاندار خبرداد:
معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری سمنان از تغییر ساعت کاری در دستگاه های اداری این استان از امروز خبر داد.

دکتر حشمت الله عسگری اظهار کرد: ساعت کاری ادارات این استان با هدف تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی ، مدیریت بهینه مصرف انرژی و عبور از تابستان گرم امسال از 16 تیر ماه جاری تغییر می‌یابد .

وی ادامه داد: با توجه به مصوبه هیات وزیران و نامه وزیر نیرو، به منظور مدیریت مصرف برق توسط ادارات و دستگاه های دولتی، بانک ها، شهرداری ها، بیمه ها و سایر موسسات عمومی غیردولتی برای عبور و گذر از اوج بار مصرف در تابستان و پیشنهاد شرکت برق منطقه ای و شرکت توزیع نیروی برق استان مبنی بر ضرورت جابجایی ساعات کار و استفاده از تمامی ظرفیت دستگاه های اجرایی برای صرفه جویی بیشتر بهینه سازی در مصرف انرژی و هماهنگی های انجام شده با اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان، ساعات کاری دستگاه های اجرایی استان سمنان از روز شنبه 16 تیرماه تا 15 شهریورماه امسال از ساعت 6 و 30 تا 13 و 30 تعیین می‌شود .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان گفت: این تصمیم بعد از انجام بررسی های کارشناسانه لازم از سوی مدیریت بحران استان و دیگر دستگاه های مسوول و با موافقت استاندار سمنان اتخاذ شده است.

دکتر عسگری ابراز امیدواری کرد که با انجام تمهیدات لازم و مدیریت مصرف شاهد گذر موفق از این چالش در فصل تابستان باشیم.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی استان از شنبه تا چهارشنبه هر هفته موظف به تغییر ساعت کاری به 6 و 30 تا 13 و 30 هستند خاطرنشان کرد: ساعت کاری در روزهای پنج شنبه نیز یک ساعت کمتر و از 6 و 30 تا 12 و 30 دقیقه خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر