کد خبر: 916315
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
بهره برداری از تصفیه خانه آب شهرجدید هشتگردبابرداشت از آب سدطالقان آغاز شد.

استاندار البرز در مراسم افتتاح فاز یک تصفیه خانه اضطراری آب شرب شهر جدید هشتگرد که با حضور قائم مقام وزیر نیرو  برگزار شد گفت: مشکل تامین آب شهرجدید هشتگرد که گاهی تا ۱۷ ساعت قطعی آب را متحمل می شدند، با بهره برداری از این تصفیه خانه حل شد.

دکتر محمدعلی نجفی با اشاره به شرایط خاص کشور و انتظارات و مطالبات مردم افزود: حضور و دغدغه مندی مسئولان از بدو انقلاب تاکنون، باعث شده که مردم همواره از خدمتگزاران خود انتظار و توقع داشته باشند.

وی به اقدامات و برنامه های خوبی که در شهرستان ساوجبلاغ صورت گرفته اشاره کرد و ادامه داد: در تمامی بخش های ساوجبلاغ طرح ها و برنامه های بسیاری پیگیری شده و اعتبارات ملی بسیاری نیز به این سو روانه شده است.

نجفی با بیان اینکه مسئولان در سایه همراهی مردم برنامه ها و اهداف دولت پیش می رود گفت: برخلاف تعاملات موجود، تنگناهایی وجود دارد که نیازمند حضور پررنگ مسئولان در کنار مردم و شنیدن دغدغه های آنها است.

وی افزود: ما بعنوان خدمتگزاران مردم، باید در مجامع عمومی و ملاقات های مردمی حضور موثر و فعال داشته باشیم.

استاندار البرز با بیان اینکه مشکل کمبود آب شرب مهمترین درخواست مردم بخصوص در حوزه ساوجبلاغ است اضافه کرد: بر این اساس اهتمام ویژه ای برای تامین آب شرب شهرجدید هشتگرد صورت گرفته است.

وی گفت: در شرایط کنونی عده ای با سیاه نمایی درصدد کاهش ارزش های خدماتی که مسئولان به مردم ارائه می دهند، بر خواهند آمد.

نجفی با اشاره به اقداماتی که در خصوص تسریع پروژه ادامه بزرگراه همت صورت گرفته افزود: تامین نقدینگی بسیار سخت است و برای رفع مشکل معارضان جلسات و دیدارهای بسیاری انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون برای برون رفت از مشکلات نیازمند صرفه جویی هستیم و مسئولان باید الگوی مردم در این راستا باشند.

استاندار البرز با بیان اینکه ما در شرایط جنگ اقتصادی تمام عیار با آمریکا و متحدانش هستیم گفت: در این جنگ فرصتی برای اصلاح الگوهای اشتباه مصرف داریم که باید مغتنم بدانیم.

 مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب شهری استان البرز دراین باره گفت:درمجموعه عملیاتی مشترک با شرکت آب منطقه ای استان البرز وآبفای شهری البرز این تصفیه خانه بهمراه مجموعه مخازن ذخیره و خطوط توزیع باصرف هزینه ای بالغ بر 220 میلیارد ریال به بهره برداری رسید ودرمرحله ی اول فعلی جمعیتی بالغ بر 12 هزار نفر درشهرجدید هشتگرد دربخش مسکن مهر(درفاز 7) زیرپوشش آبرسانی قرار گرفتند.

غلامرضا رضایی فر ظرفیت فعلی این تصفیه خانه را50 لیتر درثانیه ذکرکرد وبیان داشت:کاراحداث تصفیه خانه که بصورت پکیج تصفیه(فیلترهای شنی تند) ساخته شده،توسط شرکت آب منطقه ای آماده شده وبرای اینکار اعتباری بالغ بر100 میلیارد ریال از محل طرحهای عمرانی هزینه شده است.

وی ادامه داد:آبفای شهری البرز درعملیاتی جداگانه احداث دو مخزن ذخیره ی آب به حجم 10 هزار و 5 هزار مترمکعب ،همراه با اجرای 5/13 کیلومتر شبکه توزیع و خط اصلی توزیع آب به اقطار مختلف و نیز 1500 متر لوله گذاری مابین دو مخزن ذخیره رااجرا نموده است که برای مجموعه ی این پروژه ها اعتباری بالغ بر120میلیارد ریال صرف شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار