کد خبر: 916310
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: وقتی ترامپ مغرضانه و گستاخانه با دنیا سخن می‌گوید قطعا ما نیز آرام نمی‌نشینیم و با همان ادبیات پاسخ او را می‌دهیم.
جوان آنلاین: مهرداد لاهوتی در گفت، با اشاره به اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه اگر صادرات نفت ما صفر شود اینگونه نیست که نفت دیگر کشور‌ها هم صادر شود، تصریح کرد: این پیام قطعا مثبت است و به دنیا اعلام می‌کند که اگر با ادبیات غیر صلح آمیز صحبت شود ما نیز همانگونه پاسخ می‌دهیم.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی ما باید آمادگی هر نوع برخوردی با فروش و صادرت نفت‌مان را داشته باشیم، اظهار داشت: البته ما در سه ماهه اول سال جاری بیش از پیش بینی فروش داشتیم یعنی به جای ۲.۴ میلیون بشکه ۲.۶ میلیون بشکه نفت فروخته‌ایم، خوشبختانه دولت تمام گزینه‌ها را در صورت محدودیت در فروش نفت ایران در نظر گرفته و در این رابطه تفاهم‌های اولیه‌ای نیز با مجلس صورت گرفته است.

لاهوتی افزود: جبران کسری احتمالی بودجه با صرفه جویی در هزینه جاری خواهد بود که بین دولت و مجلس به تفاهم اولیه در این زمینه رسیده‌ایم.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه اگر صادرات نفت ما صفر شود اینگونه نیست که اجازه دهیم نفت دیگر کشور‌ها هم تامین شود، تصریح کرد: این پیام قطعا مثبت است و به دنیا اعلام می‌کند که اگر با ادبیات غیر صلح آمیز صحبت شود ما نیز همانگونه پاسخ می‌دهیم.

وی یادآور شد: وقتی ترامپ مغرضانه و گستاخانه با دنیا سخن می‌گوید قطعا ما نیز آرام نمی‌نشینیم و با همان ادبیات پاسخ او را می‌دهیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار