کد خبر: 916225
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
رسول خادم امیر توکلیان

مدیر تیم‌های ملی پایه کشتی آزاد ایران، گفت‌: شاهد ظهور نسلی نو در کشتی ایران هستیم و اگر می‌خواهیم این نسل افتخارآفرین باشند باید مورد حمایت مسئولان ورزش قرار گیرند.

به گزارش ایسنا، امیر توکلیان پس از بازگشت تیم‌ ‌ملی کشتی‌ آزاد نوجوانان به ایران که با کسب عنوان قهرمانی جهان در مسابقات جهانی کرواسی همراه بود، گفت‌: تیم‌هایی نظیر آمریکا، روسیه، گرجستان، ترکیه و آذربایجان با ترکیب و تیم های خوبی در رقابت‌های جهانی نوجوانان در کرواسی شرکت کرده بودند.

وی ادامه‌ داد: همان طور که پیش از اعزام تیم نیز اعلام کرده بودیم ما نیز با کشتی‌گیران خوبی راهی زاگرب شده بودیم که نسل جدیدی در کشتی ایران محسوب می‌شوند.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد پایه، تصریح کرد: کشتی‌گیران ما در کرواسی بسیار پخته و با جنگندگی بالا مقابل تمام رقبای خود حاضر شدند و از نظر فنی و جسمانی بسیار خوب بودند.

توکلیان با قدردانی از  زحمات سرمربی و اعضای کادر فنی تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد نوجوانان تاکید کرد: شاهد یک نسل بسیار خوب در کشتی‌ ایران هستیم که اگر می‌خواهیم در سال‌های بعد شاهد مدال‌های خوشرنگی در رقابت‌های المپیک و جهانی باشیم باید مورد حمایت ویژه‌ مسئولان ورزش قرار گیرند.

دارنده مدال نقره جهان، خاطر نشان کرد: امیدوارم این قهرمانی باعث شود تا این کشتی‌گیران نوجوان به عنوان آینده سازان کشتی ایران دیده شوند و رها نشوند و  باید برای آنها برنامه‌ریزی داشته باشیم و این موفقیت نشان داد که ما در کشتی پشتوانه‌های خوبی داریم.

وی با تاکید بر برگزاری اردوهای بستر سازی در رده های سنی مختلف، افزود: سیاست فدراسیون کشتی توجه به رده‌های سنی پایه و آینده سازان است و این قهرمانی نشان داد که کشتی‌ ایران ذخایر گران‌بهای خود را دارد و این ذخیره ها باید مدیریت شوند تا در آینده برای ورزش ملی کشورمان افتخارآفرینی کنند.

توکلیان  در ادامه‌  گفت‌: بیشترین دغدغه من و کادر فنی تیم‌ ‌ملی در رقابت‌های جهانی کرواسی حضور کشتی‌گیران رژیم اشغالگر قدس بود که در کشتی آزاد در پنج وزن در این مسابقات حضور داشتند که خدا رو شکر  قرعه آنها با ما برخورد نکرد ولی از مراجع ذیصلاح می‌خواهم تا برای حل این مشکل به کمک ورزش ملی کشور بیاید زیرا چند ماه دیگر رقابت‌های جهانی جوانان در اسلواکی، سپس مسابقات جهانی بزرگسالان در مجارستان و پس از آن رقابت‌های امیدهای جهان در رومانی را پیش رو داریم که این مشکل همچنان با ما خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار