کد خبر: 916113
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵
سخنگوی دولت درباره زمان اعمال تغییرات در کابینه اظهار داشت: این در اختیار رئیس‌جمهور است و به وقتش صورت می‌گیرد که در رابطه با کاهش هزینه‌ها فراتر از مصادیقی که رئیس‌جمهور بیان کرده‌اند، برای صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری و عمرانی الزام داریم و با توجه به اینکه احتمال کاهش منابع ارزی یا ریالی ما در آینده وجود دارد، باید برای عدم تحقق منابع بودجه‌های اضطراری داشته باشیم.
به گزارش «تسنیم»، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت صبح روزگذشته در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، در خصوص احتمال رفتنش از سازمان برنامه‌و‌بودجه نیز گفت: این هم از همان دست خبرهاست که پایه و اساسی ندارد.
نوبخت در پاسخ به این پرسش که برای کاهش هزینه سفر‌های خارجی اعضای هیئت‌دولت چه برنامه‌ای دارد، گفت: فراتر از مصادیقی که رئیس‌جمهور بیان کرده‌اند، برای صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری و عمرانی الزام داریم و با توجه به اینکه احتمال کاهش منابع ارزی یا ریالی ما در آینده وجود دارد، باید برای عدم تحقق منابع، بودجه‌های اضطراری داشته باشیم. به این جهت الان دو بودجه اضطراری با مقادیری از صادرات تهیه کردیم و این موارد در شورای هماهنگی اقتصادی سه قوه توسط سازمان برنامه‌و‌بودجه مطرح خواهد شد. وی افزود: همین که وزارت صنعت و بانک مرکزی موظف شدند، کسانی را که ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی دریافت می‌کنند، اسامی‌شان اعلام شود تا جامعه بداند که چه کالایی با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی وارد می‌شود، گامی در جهت شفاف‌سازی است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار