کد خبر: 916059
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
علي ملاقلي‌ پور در گفت و گو با «جوان آنلاين»
علی ملاقلی پور، فیلمساز جوان سینمای ایران از نبود سرمایه گذار جهت برای تولید آخرین کار سینمایی اش خبر داد.

سرویس فرهنگی جوان آنلاین- بهنام صدقی: علی ملاقلی پور، فیلمساز جوان سینمای ایران از نبود سرمایه گذار جهت برای تولید آخرین کار سینمایی اش خبر داد.

علی ملاقلی پور، فیلمساز جوان سینمای ایران در گفت و گو با «جوان آنلاین» با اعلام اینکه فیلمنامه آخرین اثرش، خود گرفتار سناروی پیچیده‌ای شده، گفت: در حال حاضر تولید وجود ندارد و بیکاری بیداد می‌کند. به همین خاطر پول نیست و کار‌ها با سختی هر چه تمام پیش می‌روند.

مشغول رایزنی با سرمایه گذاران مختلف هستیم
وی در ادامه می‌گوید: ما تقریبا ۵، ۶ ماه است که مشغول رایزنی با سرمایه گذاران مختلف هستیم، اما شرایط بازار و اوضاع اقتصادی کشور به قدری نابسامان است که سرمایه گذاران صبر کرده‌اند و با احتیاط جلو می‌آیند. به همین خاطر فعلا این کار را متوقف کرده‌ایم. چاره‌ای نیست جز اینکه به انتظار بنشینیم تا سرمایه گذاری برای «زنگبار» پیدا کنیم تا ان شاء الله کار خود را شروع کنیم.

موضوع فیلمنامه «زنگبار»
ملاقلی پور در پاسخ به این سؤال که موضوع و قصه فیلم «زنگبار» چیست و به چه مسائلی می‌پردازد می‌گوید: موضوع فیلمنامه «زنگبار» در خصوص عدالت اجتماعی، بحث حقوق‌های نجومی، تغییر نگاه انسان ها، فشار‌های اقتصادی، بیکاری مردم حاشیه نشین و ضعیف جامعه و رفاه طلبی برخی مدیران و دیگر معضلات مربوط به جامعه و جوانان است.

هدف ما دیده شدن مشکلات جوانان است
وی در همین رابطه افزود: داستان این فیلم با جوانان تعریف شده است و هدف ما از ساخت آن نیز دیده شدن بیشتر مشکلات مربوط به جوانان و درک مسئولین از اوضاع نامناسب این روز‌های کشور در خصوص بیکاری و مشکلات اقتصادی و... است. اگر آقایان مسئول بتوانند در این ۳ ماه آینده اوضاع اقتصادی کشور را سامان ببخشند مطمئنا ما می‌توانیم به تولید این اثر کمدی امیدوار باشیم.

فیلم‌هایی با بودجه نفتی!
ملاقلی پور با اعلام اینکه در حال حاضر به خاطر نبود سرمایه گذار، هیچ گونه رایزنی با عوامل تولید هم نمی‌توان کرد، در خاتمه یاد آور شد: معتقدم فیلم‌هایی در جشنواره فجر امسال حضور خواهند داشت که با بودجه نفتی تولید می‌شوند. به نظرم کسانی که کار اقتصادی می‌کنند بعید است در این فضا به سینما و سرمایه گذاری در سینما ورود کنند. با وضع موجود معمولا کسانی کارهایشان را پیش می‌برند که رانت ویژه گرفته‌اند و یا بخش خصوصی تلقی می‌شوند و برای پولشویی و مسائلی از این دست وارد سینما شده‌اند و با خود گفته‌اند که حالا یک کار فرهنگی هم می‌کنیم در کنار این ها. با تمام این تفاسیر بنده امیدوارم مدیریت شرایط اقتصادی کشور به سمت و سویی برود که سرمایه گذاران بخش خصوصی نگران نباشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار