کد خبر: 916000
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
سرمایه گذاران ایتالیا:
2سرمایه گذار ایتالیایی در سفر به خراسان شمالی با اشاره به اقدامات رئیس جمهوری برای رونق اقتصادی ایران گفت: دکتر روحانی شرایط خوبی برای سرمایه گذاری فراهم کرده و این کشور را از انزوا بیرون آورده است.

خانم آنا ساسو در حاشیه بازدید از ظرفیت های سرمایه گذاری خراسان شمالی در بجنورد به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شرایط جدید سیاسی در ایران به وجود آمده و این وضعیت برای سرمایه گذاران قابل درک است.
وی تصریح کرد: شرایط موجود بسیار خوب است که بتوانیم در این کشور سرمایه گذاری کنیم و در خیلی از زمینه ها وارد عرصه سرمایه گذاری شویم.
این سرمایه گذار ایتالیایی که مدیریت شرکت 'چریم' را بر عهده دارد در باره فرصت های سرمایه گذاری در خراسان شمالی گفت: شرکت ما در زمینه تولید مصالح نوین و سازه ها فعالیت دارد و به نوعی در خانه سازی صنعتی کار می کنیم، این صنعت کمک خوبی در ذخیره سازی انرژی و صرفه جویی در آن دارد.
وی افزود: این صنعت یکی از نیازهای اساسی در خراسان شمالی است.
وی با تاکید بر اینکه تامین فناوری های جدید در صنعت ساختمان، نیاز این استان است گفت: کار زیادی در این منطقه از ایران باید انجام شود بویژه در زمینه سازه های نوین و مصالح ساختمانی می توانیم نیازهای این استان را برطرف سازیم.
وی افزود: البته اکنون تنها 2 روز است که در ایران هستیم و تلاش می کنیم این حضور به طور قطع به عقد قرارداد ختم شود، باید شرایط مردم و کشور را بررسی کنیم.

* فرصت سرمایه گذاری در خراسان شمالی بهتر از تهران است
لوکا کو دریو دیگر سرمایه گذار ایتالیایی که در زمینه نرم افزار وب فعالیت دارد، هم گفت: اینجا هستیم تا فرصت های سرمایه گذاری را ببینیم و برای کمک به زندگی بهتر مردم این سرزمین اقداماتی را انجام دهیم.
وی در پاسخ به این سوال که فرصت های سرمایه گذاری در ایران چگونه است گفت: فرصت سرمایه گذاری در خراسان شمالی بهتر و بیشتر از تهران است و ما می توانیم میلیون ها یورو در اینجا سرمایه گذاری کنیم.
وی تاکید کرد: سرمایه گذاری ما بسته به نیاز این استان و کشور ایران دارد.
این سرمایه گذار ایتالیایی درباره حضور خانواده ها در بوستان بش قارداش گفت: از این پارک ها در ایتالیا بسیار است و این بوستان ها بستری برای این است که خانواده ها را دور هم جمع کنند، خانواده ها پایه های تمدن هستند.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و اکنون میزبان سرمایه گذارانی از کشورهای چین، یونان، ایتالیا، قطر و قرقیزستان است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر