کد خبر: 915968
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
در ویژه برنامه "در کوی نیکنامان" فرهنگسرای گلستان از خانواده معزز شهیدان ام البنین عزیزآبادی و طیبه خواجه تجلیل می شود.
به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی و هنری منطقه هشت و فرهنگسرای گلستان؛ "در کوی نیکنامان" عنوان برنامه‌ای است که به میزبانی فرهنگسرای گلستان و با هدف تجلیل از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مرور آموزه‌های دینی مناسبتی، ترویج سبک زندگی شهدا، تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و شهدا، ترویج باور‌های دینی و بیان مواضع فکری و عقیدتی شیعه برگزار می‌شود.

ویژه برنامه " در کوی نیکنامان " صبح روز پنج شنبه ۱۴ تیر ماه ساعت ۷:۳۰ با مشارکت امور بانوان معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ۸ و حضور خانواده معظم و معزز شهدا برپا می‌شود. در این مراسم بعد از قرائت دعای پر فیض زیارت عاشورا و مرثیه خوانی و مداحی ذاکر اهل بیت (ع)، از خانواده معظم شهیده‌ام البنین عزیزآبادی متولد آذر ماه ۱۳۳۹ تهران و طیبه خواجه متولد فروردین ماه ۱۳۴۲ که در بهمن ماه ۱۳۵۷ اوج مبارزات انقلاب به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند، تجلیل بعمل خواهد آمد.

علاقمندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند؛ و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار