کد خبر: 915904
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه همه نهادهای دولتی وظیفه دارند از تولید حمایت کنند، گفت: از این رو ما نیز به صورت شبانه روزی در خدمت سرمایه گذاران برای کمک به رفع مشکلات این قشر ارزشمند هستیم.

مجید خدابخش  در آیین افتتاح یک کارخانه تولید آبمیوه در شهرستان بستان آباد افزود: امروزه فضای کسب و کار عوض شده است، از این رو دستگاه‎های اجرایی برای انجام برخی اقدامات ولو قانونی، پای خود را در یک کفش نکنند.
وی اظهار داشت: اینکه یک جوان با سختی‎های خاص در احداث یک پروژه با غیرت آهنین و اراده قوی تلاش و کوشش می‎کند، مجوز احداث می‎گیرد و زمینه ورود سرمایه گذار خارجی را فراهم می‎کند، قابل تقدیر است.
وی با اشاره به ویژگی‎های منحصر به فرد این کارخانه تولید آبمیوه عنوان کرد: استفاده نکردن از مواد نگه دارنده، بهره‎مندی از تجهیزات به روز و باکیفیت، فرآوری تمامی میوه‎ها و سرمایه‎گذاری بیش از 170 میلیارد تومانی از ویژگی‎های این واحد تولیدی است.
خدابخش با تاکید بر ضرورت ساخت طبقات در شهرک‎های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: امروزه اغلب شهرک‎های صنعتی استان با کمبود زمین مواجه اند و ساخت طبقات از راهکارهایی است که ما به آن نیاز داریم.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن نیز در این آیین گفت: اشتغال یکی از دغدغه‎های اصلی مسوولان و دولتمردان بوده و برای ایجاد اشتغال راهی جز سرمایه‎گذاری و به کار گرفتن نیروهای جوان و تبدیل آنان به نیروهای مولد نداریم.
علی اشرف افخمی، اضافه کرد: بانک صنعت و معدن یک بانک توسعه‎ای بوده و بیش از 61 سال از عمر این بانک سپری می‎شود؛ تاکنون پروژه‎های بسیاری در جاهای مختلف کشور با کمک این بانک اجرا شده و همه به نتیجه رسیده‎اند.
وی ادامه داد: به طور نمونه بانک صنعت و معدن در طول پنج سال گذشته، طرح های تولید حدود شش هزار مگاوات برق را تامین مالی کرده که چهار هزار مگاوات آن به بهره‎برداری رسیده است.
افخمی اضافه کرد: این بانک در تامین زیرساخت‎هایی مانند راه‎ آهن «تهران-اصفهان» و «تهران- مشهد» نیز کمک کرده است و امیدواریم در تکمیل راه‌آهن «تهران-تبریز» هم اثر بخش باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر