کد خبر: 915835
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹
گفت وگوی "جوان آنلاین" با سرپرست باشگاه تراکتورسازی
پدیده فصل گذشته لیگ برتر با سروصدای زیادی تا ۱۴۰۰ به پرسپولیس پیوست . بازیکنی که ۱۳ گل ملی را در کارنامه دارد و به گفته خودش از بچگی آروزی بازی در تیم پرسپولیس را داشته است اما تا ۶ ماه دیگر که پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز می شود همچنان باید در سایپا بازی کند.

سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری : پدیده فصل گذشته لیگ برتر با سروصدای زیادی تا ۱۴۰۰ به پرسپولیس پیوست . بازیکنی که ۱۳ گل ملی را در کارنامه دارد و به گفته خودش از بچگی آروزی بازی در تیم پرسپولیس را داشته است اما تا ۶ ماه دیگر که پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز می شود همچنان باید در سایپا بازی کند.

البته ماجرای این بازیکن به همین جا ختم نمی شود. ماجرای مهدی ترابی و پیوستنش به پرسپولیس کمی عجیب و غیر باورکردنی شده است، بازیکنی که تا چهار سال پیش یکی از بهترین سالنی بازها بود، آنقدر در زمین چمن پیشرفت کرد که باعث شد تا کی روش متقاعد شود و او را به جام جهانی ببرد و حالا هم با نظر مثبت برانکو با پرسپولیس قرارداد امضا کرده است .

اما بحث انتقال این ملی پوش به پرسپولیس حاشیه های زیادی به همراه داشته است . درمیان باشگاه تراکتورسازی تبریز مدعی شده که مهدی ترابی در زمان مدیریت آجرلو متعهد شده ضمن گذراندن دوران خدمت در لیگ هجدهم برای تیم تراکتورسازی به میدان برود.

گویا ماجرا از این قرار بود که فصل گذشته مهدی ترابی با مسئولان باشگاه تراکتورسازی به منظور گذراندن خدمت سربازی به توافق رسیده اما پس از تغییر درمالکیت و واگذاری به بخش خصوصی این قضیه را منتفی کرده است.موضوعی که با توجه به ابهاماتش ، پای کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال را باز کرده است. پیش از این رضا درویش درباره شرایط ترابی گفته بود که ترابی دوست دارد برای حل مشکل سربازی اش در یک تیم نظامی بازی کند تا از این طریق مشکلش را برای لژیونر شدن حل شود.

عباس الیاسی سرپرست باشگاه تراکتورسازی در گفت و گو با خبرنگار جوان آنلاین درباره قرارداد ترابی گفت: به نظر من ترابی نمی تواند با تیم دیگری قرارداد ببندد چون با ما قراداد بسته است ، بعد از لیگ ترابی با دفترچه خدمتش به دفتر باشگاه آمد و قرار شد در لیگ هجدهم در خدمت تیم باشد اما نمی دانم چطور همه چیز تغییر کرد و با پرسپولیس قرارداد امضا کرده است. تصور می کنم او از طریق معافیت تحصیلی توانسته به پرسپولیس برود چرا که شنیده ام به تازگی در دانشگاه ثبت نام کرده و تا حالا حالاها سرباز نمی شود. اما آنچه مشخص است این که این بازیکن به لحاظ اخلاقی ، کار درستی انجام نداده، چرا که ترابی اول با تراکتورسازی قرارداد بست اما سراز پرسپولیس درآورد؟ به هر حال این موضوع مطالبه باشگاه است و ما آن را پیگیری خواهیم کرد.

روزبه وثوق احمدی، رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در این باره می گوید: تا الان شکایت رسمی از باشگاه تراکتورسازی به دست مان نرسیده است.ما در ابتدا باید قراردادها را مورد بررسی قرار دهیم.در حال حاضر طبق مقررات هیچ بازیکنی نمی تواند قرارداد شش ماه امضا کند و هیچ بازیکنی هم نمی تواند تا زمانی که قراردادش با تیم سابق به اتمام نرسیده با تیم دیگری قرارداد امضا کند و این بر خلاف قانون است و این تخلف به حساب می‌آید.

اما سئوال اینجاست که چطور می شود که بازیکنی که هنوز قرارداد دارد به راحتی به خودش اجازه می دهد برای فصل فصل بعد با یک تیم قرارداد امضا کند .چرا همیشه بازیکنان در آستانه نقل و انتقالات حتی با وجود امضا قرارداد داخلی به یک باره همه چیز را زیر پا می گذراند و سر از یک باشگاه دیگر در می آورند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار