کد خبر: 915709
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان‌شمالی:
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان‌شمالی معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری عمران شهری استان را هدف اصلی سفر دو روزه تور سرمایه گذاران خارجی به استان در روز‌های ۱۱ و ۱۲ تیرماه سال جاری عنوان کرد.

مجید درخشانی، مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری در جمع مدیران اظهار کرد: فرصت های سرمایه گذاری عمران شهری در زمینه‌های پسماند و انرژی های پاک، پارک های آبی و طراحی پارک و فضای سبز، راه اندازی و تجهیز شهربازی ها، زیرساخت ها و مبلمان شهری و هم چنین مباحثی مانند گردشگری به سرمایه گذاران خارجی معرفی خواهد شد.

وی با بیان این که بسته های سرمایه گذاری استان در حوزه عمران شهری آماده است، عنوان کرد: در گام نخست سرمایه گذاران خارجی به معرفی زمینه های کاری خود می پردازند سپس بازدیدی از فرصت های سرمایه گذاری استان خواهند داشت و در روز دوم در مذاکره سرمایه گذاری خارجی و شرکت داخلی یا شهرداری با یکدیگر نشست خواهند داشت که نتایج آن ممکن است به عقد تفاهم نامه منجر شود.

وی ادامه داد: ۱۵ شرکت خارجی از کشورهایی مانند ایتالیا، فرانسه، چین، آلمان، ترکیه در استان حضور خواهند یافت.

درخشانی با اشاره به برگزاری تالار مذاکرات سرمایه گذاری خارجی در روزهای ۲۸ و ۲۹ تیرماه سال جاری در شهر بجنورد، افزود: این تالار سرمایه گذاری تنها محدود به حوزه عمران شهری نیست و با تاکید و پیگیری معاون اقتصادی استاندار و دستگاه های اجرایی، فرصت های سرمایه گذاری استان در حوزه های صنعت، کشاورزی و گردشگری نیز به سرمایه گذاران خارجی معرفی خواهد شد.

وی عنوان کرد: مقدمات این حضور از شش ماه گذشته با همکاری استانداری و شهرداری و با حمایت دکتر ندیم از خبرگان سرمایه گذاری شهری کشور فراهم شده و مدرسه سرمایه گذاری همراه این تیم با برگزاری کلاس های آموزشی استان را در تهیه و تدوین بسته های سرمایه گذاری یاری کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر