کد خبر: 915677
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
استاندار البرزخبرداد
استاندار البرز با تأکید بر لزوم برگزاری نمایشگاه حجاب در استان، گفت: مقدمات برگزاری این نمایشگاه انجام‌شده و پیش‌بینی می‌شود به زودی اجرایی شود.

محمدعلی نجفی در جلسه کارگروه زنان و خانواده استان، اظهار کرد: شاهد تحریفات بسیاری از سوی دشمنان علیه ایران هستیم که مقابله با این مهم نیازمند اتخاذ راهکارهای مناسب است.

وی در ادامه بابیان اینکه جامعه نیاز به نشاط اجتماعی، روحیه جوانان و حضور بانوان دارد، گفت: استان البرز استانی آسیب‌پذیر است، باید بتوانیم اقداماتی برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی انجام دهیم.

استاندار البرز با تأکید بر لزوم تکریم بانوان و خانواده، خاطرنشان کرد: باید نسبت به اصلاح الگو و رفتار اجتماعی در جامعه اقدام کنیم.

نجفی با تأکید بر لزوم برگزاری نمایشگاه حجاب در استان، بیان کرد: مقدمات برگزاری این نمایشگاه انجام‌شده است و پیش‌بینی می‌شود که دیگر مراحل برگزاری آن نیز به‌خوبی پیش برود.

وی با تأکید بر لزوم استفاده از فرصت‌های اشتغال در البرز،گفت: در حوزه اشتغال روستایی، فرصت مناسبی برای بانوان ایجادشده است که لازم است از آن استفاده شود.

استاندار البرز همچنین به وجود دو زندان ملی در استان اشاره کرد و گفت: این مهم موجب حاشیه‌نشینی ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار نفر در شهرستان‌های کرج و فردیس شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار