کد خبر: 915446
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶
واکنش ضیایی به دخالت داورزنی در تصمیمات مهم
داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش خبری دیگر را اعلام کرد؛ اعزام تیم ملی بزرگسالان با هدایت کولاکوویچ به جاکارتا قطعی است! اینکه چرا این خبر از سوی معاون وزیر و رئیس پیشین فدراسیون والیبال اعلام شده، جای تعجب دارد
شیوا نوروزی
قهرمانی در بازی‌های آسیایی جاکارتا علت اعزام تیم اصلی والیبال ایران به این رقابت‌ها اعلام شد. با اینکه پیش از این فدراسیون والیبال خبر اعزام تیم «ب» به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ را داده بود و اسامی نفرات را به کمیته مسابقات ارسال کرده بود، اما داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش خبری دیگر را اعلام کرد؛ اعزام تیم ملی بزرگسالان با هدایت کولاکوویچ به جاکارتا قطعی است! اینکه چرا این خبر از سوی معاون وزیر و رئیس پیشین فدراسیون والیبال اعلام شده، جای تعجب دارد و حتی گفته می‌شود ضیایی رئیس فعلی فدراسیون نیز از این اتفاق به شدت ناراحت است. اضافه کردن اسامی جدید به لیست ارسال شده، چالش جدیدی است که کمیته ملی المپیک نیز برای حل آن پادرمیانی می‌کند.
تجربه‌اندوزی برای جوانان
احمد ضیایی علت تغییر نظر در خصوص اعزام تیم ملی بزرگسالان به بازی‌های آسیایی را تشریح کرد. رئیس فدراسیون والیبال به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اشاره کرد و گفت: «فدراسیون والیبال پیش از این برنامه‌ریزی‌های لازم برای سه رویداد مهم تیم ملی بزرگسالان را در سال جاری انجام داده بود. لیگ ملت‌های والیبال، بازی‌های آسیایی جاکارتا و در نهایت قهرمانی جهان را پیش‌بینی کرده بودیم تا با بهترین وضعیت پا به این رقابت‌ها بگذاریم. در جلسه با داورزنی تصمیم بر آن شد تا در لیگ ملت‌ها مانند سال‌های گذشته با تیم اصلی حضور پیدا کنیم تا سرمربی تیم برنامه‌هایی را که مدنظر دارد، پیاده کند. از طرف دیگر به دلیل اینکه تا هفت سال آینده تضمین حضور ایران در این رقابت‌ها صورت گرفته بود، تصمیم بر آن شد تا تیم با ترکیبی جوان‌تر برای تجربه‌اندوزی راهی مسابقات شود. پس از آن اولویت‌بندی حرفه‌ای خود را بین رقابت‌های قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی جاکارتا قرار دادیم و فدراسیون به این جمع‌بندی رسید تا در رقابت‌های قهرمانی جهان از اعتبار نام ایران در این رقابت‌ها دفاع کند و رنکینگ والیبال ایران در جهان را ارتقا دهد و تیمی متشکل از بازیکنان جوان و امید تحت نام تیم ملی «ب» راهی بازی‌های آسیایی شود.»
فقط طلا
رئیس فدراسیون والیبال به تأکید مسئولان ورزش بر قهرمانی تیم ملی والیبال در بازی‌های آسیایی اشاره کرد: «فدراسیون والیبال قول سکو در این رقابت‌ها را داده بود و تلاش برای کسب مدال خوشرنگ طلا پیش‌بینی ما برای این رقابت‌ها بود. با این حال در ادامه پس از جلساتی با حضور اعضای کمیته ملی المپیک و معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش، آن‌ها با قطعیت خواهان مدال طلا از والیبال ایران در بازی‌های آسیایی شدند که به این دلیل جمع‌بندی بر آن شد که تیم ملی ایران با کادر فنی و بازیکنان اصلی خود در این رقابت‌ها حضور یابد.» هنوز معلوم نیست امکان اضافه کردن ملی‌پوشان باتجربه به لیست ارسال شده به کمیته برگزاری بازی‌های آسیایی وجود دارد یا نه. نام هفت نفر از جمله سعید معروف، میلاد عبادی‌پور، محمد موسوی، فرهاد قائمی، مرتضی شریفی، امیر غفور و مهدی مرندی باید به جمع نفرات اضافه شوند و کمیته ملی المپیک تلاش می‌کند تا این ماجرا ختم به خیر شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار