کد خبر: 915445
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴
برزیل به عنوان صدرنشین گروه E؛ و مکزیک تیم دوم گروه F، در حالی مقابل هم قرار می‌گیرند که نگاهی به نتایج کسب شده دو تیم به خوبی نشان می‌دهد که اصلاً نباید روی وضعیت قبلی آن‌ها حساب کرد.
حامد قهرمانی
در سومین روز از مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دو دیدار دیگر برگزار می‌شود.
امروز از ساعت ۱۸:۳۰ دو تیم برزیل و مکزیک در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز به مصاف هم می‌روند. برزیل به عنوان صدرنشین گروه E. و مکزیک تیم دوم گروه F، در حالی مقابل هم قرار می‌گیرند که نگاهی به نتایج کسب شده دو تیم به خوبی نشان می‌دهد که اصلاً نباید روی وضعیت قبلی آن‌ها حساب کرد. مکزیک با شکست آلمان، مدافع عنوان قهرمانی از همان روز اول رقابت‌ها برای همه خط و نشان کشید.
آزتک‌ها خیلی زود صعود خود به مرحله بعد را با شکست کره جنوبی در بازی دوم جشن گرفتند، اما با شکست برابر سوئد در بازی آخر شاید قدری در محاسبات خود دچار اشتباه شدند و حالا به جای سوئیس باید به مصاف برزیل بروند. با این حال روحیه جنگندگی این تیم می‌تواند هر حریفی را به زانو درآورد، حتی اگر نام این حریف برزیل باشد.
اما سلسائو با یک بازی پرانتقاد برابر سوئیس، یک برد شانسی برابر کاستاریکا و تنها یک بازی نصف و نیمه مقابل صربستان به مصاف مکزیک می‌آید. بدون تردید برزیل خوب می‌داند که اگر احتیاط نکند خیلی راحت به سرنوشت آرژانتین، آلمان و پرتغال دچار می‌شود، به ویژه اینکه در این مرحله جایی برای جبران اشتباه ندارد. بنابراین تیته، مردانش را علاوه بر ترکیبی رو به جلو با شرایطی ویژه و با احتیاط‌تر راهی میدان می‌کند که همین مسئله شاید از زیبایی‌های بازی بکاهد.
از ساعت ۲۲:۳۰ بلژیک تیم مقتدر گروه G. به مصاف ژاپنی می‌رود که تنها به واسطه کارت زرد کمتر نسبت به سنگال راهی این مرحله شده است. بدون هیچ شکی بلژیکی‌ها بسیار خوشحال هستند که به جای سنگال دونده و سختکوش با نماینده آسیا روبه‌رو می‌شوند، هرچند که نباید ژاپنی‌ها را دست‌کم گرفت، اما به نظر می‌رسد تیم خوب بلژیک امشب کار چندان سختی مقابل سامورایی‌ها نداشته باشد و از همین حالا چشم به نتیجه بازی برزیل و مکزیک و مشخص شدن حریف بعدی خود داشته باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار