کد خبر: 915350
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
امیدبخشی، نیاز ضروری کشور
یکی از کلیدواژه‌هایی که همواره مورد تاکید رهبر انقلاب است بحث امیدبخشی به جامعه و ترویج نگاه مثبت به آینده کشور عزیزمان است

سرویس سیاسی جوان آنلاین - حامد طبیعت پور: یکی از کلیدواژه‌هایی که همواره مورد تاکید رهبر انقلاب بوده بحث امیدبخشی به جامعه و ترویج نگاه مثبت به آینده کشور عزیزمان است. آینده‌ای که بر اساس شواهد و قرائن بسیار نزدیک است و با مقاومت و ایستادگی می تواند دروازه‌های پیشرفت را به روی ملت ایران بگشاید. این رویکرد رهبری در تزریق امید به جامعه بسیار حائز اهمیت بوده تا جایی که چندی پیش در دیدار با شاعران، پس از قرائت شعری فرمودند: " غزل شسته رفته و خوبی بود ولی در آن بیت یکی مانده به آخر با «نه امیدی» من موافق نیستم. هر کاری که ما می‌کنیم چراغ امید را خاموش نکنیم. خوبه اگر این بیت را به مضمون امید تبدیل کنید. هر فکر و مرامی انسان داره باید امید را زنده نگه دارد".

این روزهایی که بر ما میگذرد به واسطه شرایط سخت اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه آمریکا و کشورهای اروپایی، برخی رسانه ها و اشخاصی در داخل و خارج از کشور که صاحب رسانه و تریبون هستند دست به سیاه‌نمایی های مکرر و بی انصافی‌های فراوانی می زنند که این موج تزریق ناامیدی در حال رواج و گسترش در بین رسانه های داخلی و حتی برخی دلسوزان نظام گشته و برخی از مسئولین نیز در این دام گرفتار شده اند. در حالیکه توجه به این نکته مهم از سوی رسانه های انقلابی و صاحبان منابر و تریبون بسیار ضروری است که امروز، تزریق امید و جلوگیری از روحیه یأس و ناامیدی در جامعه از واجبات ضروری کشور است.
منصفانه حرف زدن در این برهه حساس امری است که باید بیش از پیش مورد توجه داشت و به بهانه انتقاد از شرایط اقتصادی و ناکارآمدی‌ها دست به سیاه‌نمائى نزنیم؛ انتقاد این است که انسان کار مثبت را نیز بگوید، بله مشکلات اقتصادى هست، تورم و گرانی هست؛ اما این دلیلی نمی شود که همه‌ى آنچه را که تا امروز انجام گرفته و وجود دارد را انکار کنیم.

قرار نیست با خواب کردن مردم همه چیز را خوب جلوه دهیم، باید واقعیات جامعه را به صاحبان و ولی نعمتان کشور در میان گذاشت ولی یادمان باشد سیاه نمایی و ندیدن اقدامات مثبت نیز ظلم به مردم و نظام جمهوری اسلامی است.

این روزها دشمن با تمام توان روی عملیات روانی زوم کرده است. دشمن دنبال سیاه نمایی امنیتی اقتصادی و سیاسی است و دنبال ناامید کردن مردم و کتمان و سانسور دستاوردهای انقلاب اسلامی و برهم زدن اتحاد و همدلی مردم  است. این ترفند دشمن بصیرت روز افزون مردم و بخصوص نخبگان جامعه را می طلبد تا با آگاهی بخشی، توطئه شوم آمریکا را نقش بر آب کنند.

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
France
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
0
0
شرایط پیچیده ای است ولی هم قابل فهم است هم نوعی بن بست وپارادوکس ....
آخرسخت است کسی را بعنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم برای اثبات ناتوانی اش ودر عین حال در اوج افتضاح ناتوانی باز هم تحملش کنیم برای موضوعات دیگر....
انصافا از خود مذاکره هسته ای وغنی سازی بیست درصد پیچیده تر شده است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار