کد خبر: 915174
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
مسابقه والیبال تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی

پس از اعلام خبر اعزام تیم ملی والیبال به جای تیم ملی "ب" به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ از سوی محمدرضا داورزنی، سایت فدراسیون والیبال از سه‌شنبه هفته‌ گذشته تاکنون هیچ خبری در این باره منتشر نکرده است.

به‌ گزارش ‌ایسنا، در حالی که سه‌شنبه هفته‌ گذشته محمدرضا داورزنی، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از اردوی تیم‌ ‌ملی تیروکمان در کرج از اعزام تیم‌ ‌ملی والیبال به جای تیم‌ ‌ملی "ب" خبر داد اما هنوز حواشی مربوط به این تصمیم مهم با وجود برپایی اردوهای تیم‌ ‌ملی "ب" با حضور بازیکنان و کادر فنی ادامه‌ دارد.

این تصمیم از سوی وزارت ورزش و جوانان در حالی گرفته شد که پس از ماه‌ها بحث و گفت‌وگو بر سر آمدن یا نیامدن خوان سیچلو برای هدایت تیم‌ ‌ملی "ب" بالاخره این مربی آرژانتینی به ادامه‌ همکاری با فدراسیون والیبال ایران پایان داد و پس از یک  هفته‌ از این استعفا احمد ضیایی، جهانگیر سید عباسی را پس از بازگشت از دوره مربیگری حرفه‌ای در مجارستان به عنوان سرمربی تیم‌ ‌ملی "ب" انتخاب کرد و بلافاصله پس از این انتخاب تمرینات آغاز شد.

فدراسیون والیبال حتی اواخر فروردین ۵۰ بازیکن را ثبت‌نام اولیه کرد. با جدی‌تر شدن تمرینات تیم‌ ‌ملی "ب" رضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک به همراه نصرالله سجادی از اردوی این تیم‌ ‌ بازدید کرد و بر حمایت کمیته ملی المپیک از تیم‌ ‌ملی  والیبال  اشاره کرد.

اما با تصمیم اخذ شده از سوی وزارت ورزش و جوانان آن هم توسط داورزنی که پیش از این ریاست فدراسیون والیبال را بر عهده داشت بر حواشی این تصمیم می‌افزاید چرا که پس از اعلام خبر از سوی داورزنی تاکنون هیچ خبری درباره تیم‌ ‌ملی "ب" از سایت فدراسیون والیبال منتشر نشده است و حتی خبر اسامی بازیکنان جدید و زمان آغاز تمرینات‌شان به صورت غیر رسمی و از طریق مصاحبه با افراد مرتبط اعلام شد. روز سه‌شنبه هفته قبل نیز از سوی فدراسیون به بازیکنان تیم ملی ب پیامک داده شده که به تمرینات نیایند و پس از آن نیز هیچ خبری از اردوی تیم ملی والیبال برای بازیهای آسیایی نیست.

اما آن چه که بیشتر به حواشی دامن زده عدم پاسخگویی مسئولان رده بالا تا پایین فدراسیون والیبال به تماس های اصحاب رسانه است و تاکنون رییس، دبیر و سخنگوی فدراسیون والیبال و حتی کادر فنی تیم‌ ‌ملی "ب" جواب تلفن‌های‌شان را نمی‌دهند که با پیش آمدن این مسائل و اختلافات اگر بحث قهر و قهرکشی بین فدراسیون والیبال و وزارت ورزش و جوانان مطرح شود، نمی‌توان به آن خرده گرفت. این اختلافات در حالی ایجاد شده  که پیش از این اهالی ورزش با توجه به دوستی ضیایی و داورزنی بر رابطه مناسب وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون والیبال اشاره داشته است، اما گویا تصمیمی که از طرف وزارت ورزش و جوانان گرفته شده است با بی اطلاعی مسئولان فدراسیون والیبال همراه بوده و همین باعث شده تا فدراسیون والیبال با بی اعتنایی به انتشار اخبار مربوط به والیبال ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ سعی دارد اتفاقات اخیر را جبران کند.

یک مساله دیگر آن که با توجه به آغاز تمرینات تیم‌ ‌ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی از اواخر تیر با حضور نفرات دعوت شده، شنیده‌ها حاکی از آن است که اسامی بازیکنانی همچون سعید معروف و میلاد عبادی پور در لیست ثبت‌نام نبوده و کمیته ملی المپیک قصد دارد با رایزنی این مشکل را حل کند.

شاید زنگ خطر برای والیبال ایران پس از شکست برابر ژاپن در هفته‌ اول لیگ‌های والیبال ۲۰۱۸ به صدا در آمد چرا که کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی برای ورزش ایران و حیثیت والیبال ایران بسیار حیاتی است، اما کاش وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون والیبال با تعامل این مسائل را پس از استعفای سیچلو بررسی می‌کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار