کد خبر: 915043
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
رئیس اداره اوقاف دامغان:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان گفت: 6 وقف جدید از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان ثبت شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی میرکو درباره وضع موقوفات در شهرستان دامغان اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۷ تا الآن، 6 مورد وقف جدید در این شهرستان به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ساخت‌ سوییت‌های زائرسرای قمر بنی‌هاشم (ع) از پروژه‌های مهم دامغان است، تصریح کرد: این پروژه به اتمام رسیده و به دنبال تجهیز آن هستیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان ادامه داد: باید از هیأت امنای حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) دامغان تشکر کنیم که حرکتی انقلابی و جهادی در این راستا برای تأمین رفاه زائران حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) و همت والایی از خود نشان دادند.

میرکو با تأکید بر اینکه پروژه‌ای هم در خصوص آستان مقدس هفت‌تنان در جاده اصفهان داریم، اضافه کرد: ۱۰۰ میلیون تومان وام از محل درآمد اوقاف به این بقعه متبرکه اختصاص یافت و طرح جامع عمرانی آن مصوب و ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه امسال باید توسعه صحن آستان مقدس امام‌زادگان جعفر و محمد (ع) و هفت‌تنان را به سرانجام برسانیم، تصریح کرد: این پروژه‌ها امسال تکمیل می‌شوند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان با اشاره به اینکه وقف صدقه جاریه است، اظهار کرد: وقف‌های جدید در راستای رفع نیاز روز مردم باید انجام شود و واقفان در این راستا وارد عمل شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار