کد خبر: 915015
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱
فریدون حسن
یکی پیدا نمی‌شود جلوی این افسارگسیختگی را بگیرد؟ یعنی فوتبال اینقدر بی‌در و پیکر است که دو نفر اینگونه به هم بپرند و هر چه دلشان خواست نثار هم کنند و کسی هم پیدا نشود که بگوید «ساکت»!
بله «ساکت» این روز‌ها باید به برانکو و کرش گفت: ساکت باشید، به عنوان دو مربی فوتبال که در ایران مشغول به کار هستید، به احترام مردم ساکت شوید، این مردم اینقدر بدبختی و مشکل دارند که به اینجور درگیری‌ها نمی‌رسند، فقط دلشان خوش بود به فوتبال، به تیم ملی و حتی پرسپولیس. اما گویا شما دو نفر حتی این را هم نمی‌خواهید ببینید. پس این روز‌ها که فدراسیون فوتبال سکوت اختیار کرده و فقط تماشا می‌کند و در باشگاه پرسپولیس هم کسی نیست، جلوی سرمربی این تیم را بگیرد، وظیفه داریم از زبان تمام علاقه‌مندان به فوتبال و از زبان تمام مردم ایران که با موفقیت‌های تیم ملی و حتی پرسپولیس قدری از مشکلاتشان را فراموش کرده‌اند، بلند و رسا بگوییم لطفاً «ساکت شوید».
بله به کارلوس کرش و برانکو ایوانکوویچ می‌گوییم «ساکت»، چون نه اولی قدر احترام را می‌شناسد و نه دومی که ادعای سواد و دانش و پروفسوری دارد. آنچه برای ما مهم است فوتبال ایران است. ایرانی که این روز‌ها با انواع و اقسام فشار‌های تحریم‌ها دست به گریبان است و تنها دلخوشی‌اش حضور در میادین بین‌المللی و کسب موفقیت در آن است، پس لطفاً ادامه ندهید، دهانتان را ببندید تا مردم خوشحال از عملکرد خوب تیم ملی حداقل این خوشی را داشته باشند و با آن امیدوار به روز‌های آینده باشند.
شما دهانتان را ببندید و در عوض آقایانی که پشت میزهایشان نشسته‌اند و این روز‌ها لام تا کام حرف نمی‌زنند، دهان باز کنند که قرار است چه بر سر فوتبالی بیاید که باید تا چندی دیگر با امیدهایش به جاکارتا برود و مهم‌تر از آن تا چندماه دیگر راهی امارات شوند برای جام ملت‌های آسیا و تازه می‌گذریم از اینکه همین جناب برانکو باید خیلی زود تیمش را آماده لیگ قهرمانان و رؤیارویی با الدحیل کند، ولی گویا پریدن به کرش این روز‌ها برایش جذاب‌تر است.
کار از میانجیگری گذشته، اگر قرار بود بین این دو را کسی بگیرد همان روز اول این اتفاق می‌افتاد، پس یکی باید پیدا شود محکم به طرفین این جنگ و جدل زشت حکم به سکوت کند.
به طور حتم آنکه در این میان ضربه می‌بیند، فوتبال ملی و باشگاهی ایران است. برانکو و کرش هر دو پولشان را می‌گیرند و می‌روند و قطعاً اگر ریالی از قراردادشان کسر شود و یا پرداخت نشود آن وقت علیه همین فوتبالی که امروز سنگش را به سینه می‌زنند، چنان پرونده‌ای تشکیل می‌دهند که بیا و ببین. پس بر فدراسیون فوتبال است که جلوی این جنگ بیهوده و زشت را بگیرد. شاد بودن برای عملکرد جام‌جهانی تمام شد، حالا باید به آینده فکر کرد. اما آیا می‌توان با این اوضاع آینده‌ای متصور بود، این روز‌ها آنچه در فوتبال دیده نمی‌شود همدلی و وفاق است؛ دو فاکتوری که لازمه کسب موفقیت است، پس جنابان کارلوس کرش و برانکو ایرانکوویچ به احترام ایران، ملت ایران، علاقه‌مندان به فوتبال و فوتبال ایران دهانتان را ببندید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار