کد خبر: 914862
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
در شهرکرد
دبیر همایش هفدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران گفت: هفدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران در دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود.
حمیرا رحیمی

رسول میرعباسی  با اشاره به برگزاری این همایش از سال 85 اظهار داشت: کنفرانس ملی هیدرولیک از مهمترین و معتبرترین کنفرانس‌ها با موضوع آب است که نخستین دوره آن در دانشگاه خواجه نصیر برگزار شده است.

وی با اشاره به 10 محور این کنفرانس افزود: محور اصلی همایش هیدرولیک و محیط زیست رودخانه‌ها است که 10 محور کنفرانس نیز شامل مهندسی رودخانه‌ها، هیدرولیک محاسباتی، هیدرولیک دریا و ساحل، هیدرولیک محیط‌های متخلخل، هیدروانفورماتیک، هیدرولیک محیط زیستی، ماشین‌های هیدرولیکی، سازه‌های هیدرولیکی، سیستم‌های انتقال آب و توزیع آب و کاربرد GIS و RS در مهندسی هیدرولیک است.

دبیر همایش هفدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران بیان کرد: فراخوان ارسال مقالات به همایش از فروردین‌ماه آغاز شده و تا 15 تیرماه نیز ادامه دارد که در صورت استقبال مهلت ارسال مقالات تمدید می‌شود.

میرعباسی با بیان اینکه تاکنون 220 مقاله از سراسر کشور به این کنفرانس ارسال شده است خاطرنشان کرد: تاریخ برگزاری همایش نیز 13 تا 15 شهریورماه است.

وی تصریح کرد: سخنرانان همایش نیز پروفسور ناصر طالب بیدختی استاد گروه عمران دانشگاه شیراز و پروفسور  PIETER VAN DER ZAAGاستاد گروه آب دانشگاه دلف هلند هستند.

دبیر همایش هفدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران ادامه داد: مقالات با نظر داوران به صورت شفاهی و یا به شکل پوستر ارائه می‌شوند. در حاشیه کنفرانس نمایشگاهی نیز در این حوزه برپا می‌شود.

میرعباسی بیان کرد: دانشگاه شهرکرد به عنوان دانشگاه هدف در این حوزه تحقیق و نتایج را ارائه می‌کند. نتایج کنفرانس در قالب کتابچه و سی دی منتشر و در سایت‌های مختلف از جمله دانشگاه نیز قابل دسترسی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر