کد خبر: 914784
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶
گفت و گوی "جوان آنلاین" با سرپرست تیم ملی والیبال
اسامی تیم ملی والیبال کشورمان در حالی برای مسابقات آسیایی جاکارتا اعلام شد که پیش از این ضیایی رئیس فدراسیون والیبال بارها و بارها اعلام کرده بود که به خاطر ترافیک مسابقات ، تیم "ب" در این رقابتها شرکت خواهد کرد اما بعد از این که تیم ملی نتوانست در لیگ ملت ها نتیجه لازم را کسب کند به یکباره همه چیز تغییر کرد و دوباره قرار شد همان تیم اصلی در جاکارتا به میدان برود.

سایت ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری : اسامی تیم ملی والیبال کشورمان در حالی برای مسابقات آسیایی جاکارتا اعلام شد که پیش از این ضیایی رئیس فدراسیون والیبال بارها و بارها اعلام کرده بود که به خاطر ترافیک مسابقات ، تیم "ب" در این رقابتها شرکت خواهد کرد اما بعد از این که تیم ملی نتوانست در لیگ ملت ها نتیجه لازم را کسب کند به یکباره همه چیز تغییر کرد و دوباره قرار شد همان تیم اصلی در جاکارتا به میدان برود.

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در پاسخ به این سئوال خبرنگار جوان آنلاین که چرا تیم "ب" به مسابقات آسیایی اعزام نمی شوند گفت: در ابتدا برای ما حضور تیم ملی در بازی های جاکارتا است.بعد از جلسه ای که کولاکوویچ با آقای داورزنی و ضیایی داشت درخواست کرد که همین تیم فعلی در آسیا به میدان برود که پس از ارزیابی لازم مورد تایید قرار گرفت. ما اگر می خواستیم بخشی از ملی پوشان تیم دوم را در ترکیب اصلی قرار دهیم تیم ملی ضعیف می شد و امکان داشت شانس کسب مدال طلا از دست برود . وزارت ورزش،کمیته المپیک و خود فدراسیون با توجه به اهمیت کسب مقام قهرمانی در آسیا دوست دارند تا ما با توان قوا در این دوره از رقابتها شرکت کنیم و من هم تصور می کنم که این بهترین تصمیم بود که گرفته شد.

امیر خوشخبر درباره این که تیم تازه از مسابقات سنگین لیگ ملت ها برگشته آیا تاثیر منفی برای ملی پوشان ندارد اظهار داشت: ملی پوشان ما بازیکنان حرفه ای هستند که برخی از آنها در لیگ های معتبر دنیا توپ می زنند و به این شرایط عادت دارند ضمن این که نخستین اردو ۲۶ تیرماه تقریبا ۳ هفته دیگر برگزار می شود که بازیکنان به اندازه کافی وقت برای استراحت دارند. ما تمام هدفمان این است در این رقابت ها پرقدرت حاضر شویم.ملی پوشان ما رقابتهای خوبی در لیگ ملت ها داشتند و پوست کلفت شده اند و مطئمن هستم در آسیا هیچ تیمی نمی تواند مشکلی برای ما بوجود بیاورد.

وی درباره این که گفته می شود اختلاف بین وزارت ورزش و فدراسیون باید شد تا تیم اصلی در جاکارتا به میدان برود گفت: قویا این موضوع را تکذیب می کنم. من به عنوان سرپرست در جلسه ای که در وزارتخانه برگزار شد و حضور داشتم شاهد بودم که شخص کولاکوویچ به خاطر این که تیم ضعیف نشود درخواست کرد که تیم با همان ترکیب اصلی در مسابقات حضور یابد و اصلا بحث اختلاف یا فشار از سوی وزارتخانه مطرح نیست . اینها همه شایعاتی است که برخی رسانه ها متاسفانه به آن دامن می زنند.

سرپرست تیم ملی والیبال با اشاره به این که آیا ما می توانیم در جاکارتا ازعنوان قهرمانی دفاع کنیم گفت: با توجه به بازیهای خوبی که در لیگ ملت ها شاهد بودیم قهرمانی در بازی های آسیایی خیلی دور از انتظار نیست ما دوره گذشته توانستیم در بازی های آسایی تاریخ ساز شویم و انشاله این دوره هم می خواهیم شگفتی مان را ادامه دهیم و دوباره قهرمان شویم.

خوشخبر درباره جوانگرایی تیم ملی هم گفت: یکی از مواردی که باعث شد ما نتوانیم جایگاه بهتری در لیگ ملتها داشته باشیم جوانگرایی بود البته مصدومیت ستاره هایمان هم مزید بر علت بود اما به هر حال بحث جوانگرایی همیشه هزینه داشته و خواهد داشت و باید به آن احترام گذاشت ، ضمن این که انصافا جوانان ما در این رقابتها سنگ تمام گذاشتند و مصدویت بازیکنان با تجربه هم باعث شد تا از هفته سوم به بعد بیشتر به میدان بروند و تجربه بیشتری را کسب کنند و حالا برای مسابقات آسیایی تمرکز و استرس کمتری به میدان بروند.

وی درباره مصدومان تیم ملی گفت: در لیست اعلام شده می بینیم که همه ملی پوشان و حتی مصدومان هم دعوت شده اند و این نشان از این است که مصدومان ما تا شروع بازیهای آسیایی جارکاتا به تیم ملی ملحق می شوند و ما پرقدرت در این رقابتها حضور خواهیم یافت.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار