کد خبر: 914503
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
والیبال ایران و کره جنوبی

تیم «ب» والیبال برای حضور در بازی‎های آسیایی آماده می‎شود اما با اعلام امروز داورزنی مبنی بر اعزام تیم ملی به اندونزی، تمرینات این تیم متوقف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از کش و قوس های فراوان برای انتخاب کادرفنی تیم «ب» به منظور حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا، بالاخره نام جهانگیر سید عباسی به عنوان سرمربی اعلام و تمرینات این تیم هم از ۲۷ خرداد آغاز شد. 

قرار بر این بود تیم «ب» در بازی‌های آسیایی حضور داشته باشد و حتی جهانگیر سید عباسی یک روز پس از آغاز تمرینات در جمع خبرنگاران اعلام کرد که بازیکنان تیم ملی به تیم ملحق نخواهند شد. حال امروز معاونت ورزش قهرمانی در حاشیه برگزاری اردوی تیروکمان اعلام کرده است:  «برای این که بتوانیم حضور موفقی در  بازی‌های آسیایی جاکارتا در رشته والیبال داشته باشیم، طبق نظر کادر فنی  قرار بر این شد به جای تیم ب، تیم‌ ‌ملی بزرگسالان عازم بازی‌های آسیایی جاکارتا شود تا بتوانیم به خوش رنگ‌ترین مدال در این بازی‌ها دست پیدا کنیم.»

برای تغییر برنامه ها با رئیس فدراسیون تماس گرفتیم اما احمد ضیایی پاسخگوی تلفن خود نبود.

امید هاشمی، سرپرست تیم والیبال «ب» در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اعزام نشدن این تیم به بازی های آسیاییگفت: در جریان کامل موضوع نیستم. در حال حاضر تمرینات تیم ب متوقف شده است. قرار بود از امروز مرحله جدید اردوها آغاز شود که اعلام کردند به بازیکنان بگوییم نیایند. ظاهرا تصمیم کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش کسب مدال طلای بازی های آسیایی است.

به گزارش مهر، احمد ضیایی در روزی که رئیس کمیته ملی المپیک در اردوی تیم «ب» حاضر شده بود، گفت: اگر رقابت های قهرمانی جهان مقدم بر بازی های آسیایی بود با تمام توان می توانستیم در جاکارتا حاضر شویم اما با توجه به برآوردی که از دست اندرکاران والیبال گرفتیم و با توجه به اینکه رنکینگ جهانی اهمیت بالاتری از قهرمانی آسیا دارد، به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا تمام توان خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان بگذاریم.

در حالی که ضیایی اعلام کرده بود تمام هدف حضور در رقابت های جهانی است و کسب نتیجه در جهانی مهم تر است حال امروز معاونت ورزش قهرمانی خبر از اعزام تیم اصلی می دهد. تیم ملی والیبال به تازگی از مسابقات لیگ ملت ها با کسب نتیجه دهمی آمده است و رقابت های جهانی را شهریور ماه در پیش دارد.

ملی پوشان والیبال پس از پشت سر گذاشتن یک ماه سفرهای طولانی مدت حال باید در بازی های آسیایی شرکت کنند و پس از آن نیز شهریور ماه در رقابت ههای قهرمانی جهان! ظاهرا کسب نتیجه در بازیهای آسیایی مهم تر از حضور پرقدرت در رقابت های جهانی است و باید دید نظر ایگور کولاکوویچ در این باره چیست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار