کد خبر: 914267
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
میرهاشم حسینی- تکواندو

تکواندوکار اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ گفت: همه‌ی تمرکز من روی این مسابقات است و با صلاحدید کادرفنی در یک وزن پایین‌تر(۶۳- کیلوگرم) به روی شیاپچانگ می‌روم.

میرهاشم حسینی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص روند انتخاب شدنش برای حضور در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، توضیح داد: ما چندین مرحله مسابقات انتخابی را زیر نظر کادرفنی برگزار کردیم که خوشبختانه توانستم با پیروزی در این مسابقات و عملکرد خوبی که داشتم، عضو تیم ملی شده و در جمع تکواندوکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا قرار بگیرم.

او افزود: البته با کادرفنی و سرمربی تیم ملی مشورت کردم که قرار شد در یک وزن پایین‌تر(۶۳- کیلوگرم) برای بازی‌های آسیایی آماده شده و به روی شیاپچانگ بروم که به همین دلیل، مبارزات انتخابی خود را در وزن ۶۳- کیلوگرم برگزار کردم.

ملی‌پوش تکواندوی ایران درباره رقبای مسابقات انتخابی خود نیز گفت: نخستین مبارزه خود را مقابل امیرحسین خانلو با پیروزی پشت سر گذاشتم و بعد از آن توانستم هادیان و سروش احمدی را نیز شکست دهم. در آخرین مبارزه خود سروش احمدی را با ۱۸ امتیاز اختلاف شکست دادم و امیدوارم نتایج خوبی را نیز در جاکارتا کسب کنم.

دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۶ با بیان اینکه همه‌ی تمرکز او روی بازی‌های آسیایی است، توضیح داد: در حال حاضر بزرگترین هدف من کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی است و برای رسیدن به این مهم تلاش می‌کنم. همه می‌دانند که مدال گرفتن در بازی های آسیایی بسیار مهم است و من نیز برای کسب مدال طلا می‌خواهم به جاکارتا بروم اما کار بسیاری سختی دارم.

او ادامه داد: در خصوص این صحبت که به مسابقات گرندپری هم اعزام می‌شوم یا نه، کادرفنی تصمیم گیرنده است. قطعا کسب مدال در بازی‌های آسیایی ارزش بسیار بیشتری از گرندپری دارد و من نیز در حال حاضر تنها به بازی‌های آسیایی فکر می‌کنم اما با این حال، هر تصمیمی که کادرفنی بگیرد باید به صورت شایسته اجرا کنیم.

تکواندوکار اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در خصوص کادرفنی تیم‌ملی نیز توضیح داد: هر مربی و سرمربی خصوصیات اخلاقی خود را دارد و خدا را شکر نفراتی چون آقایان فریبرز عسکری(سرمربی تیم ملی)، استاد بسحاق و استاد فلاحی‌راد به عنوان مربیان تیم ملی گروه خوبی را در کنار هم تشکیل داده‌اند که می‌توان به روزهای روشن تکواندو امیدوار بود.

میرهاشم حسینی در پایان این گفت و گو با بیان اینکه تکواندو همیشه به کاروان ورزشی ایران کمک کرده است، توضیح داد: تکواندو همیشه سختی‌های زیادی را به دوش کشیده و با همه این وجود نتایج قابل توجهی را چه در المپیک  و چه در عرصه‌های بین‌المللی مختلف برای ورزش ایران کسب کرده است. از این رو من فکر می‌کنم در بازی‌های آسیای ۲۰۱۸ نیز نتایج خوبی در انتظار تکواندوی ایران است چون همه‌ی ملی‌پوشان با تمام توان خود را برای کسب موفقیت و مدال‌های خوش رنگ در جاکارتا آماده می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار