کد خبر: 914238
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
رئیس دادگستری اردبیل:
رئیس کل دادگستری استان گفت: برخورد با اخلالگران نظم و امنیت، سوداگران مرگ و مفسدان اقتصادی از سوی دستگاه قضایی استان اردبیل تشدید شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلایت از اردبیل، حجت الاسلام محمدعلی قاصدی در دیدار مسئولان عالی تشکیلات قضایی استان با امام جمعه اردبیل اظهار کرد: مبارزه با موادمخدر و مشروبات الکلی، برخورد قاطع با اخلالگران نظم و امنیت، احقاق حقوق عامه و حمایت از سرمایه گذاری مشروع و قانونی اولویت های مجموعه قضایی استان است.

وی پیگیری سیاست‌های کلی نظام و قوه قضائیه را در کنار این اولویت‌ها مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: برخورد با هنجارشکنان و تخلفات در فضای مجازی  و نیز حمایت از رونق تولید، اشتغال، توسعه، عمران و آبادی استان از دیگر اولویت‌های اساسی دستگاه قضایی استان است.

رئیس کل دادگستری استان با تشریح وظایف و رسالت‌های قوه قضائیه اجرای عدالت و گسترش آن در کنار حفاظت از حقوق عامه، آزادی‌های مشروع، پیشگیری از وقوع جرم، فصل خصومت، نظارت برحسن اجرای قوانین و... را از وظایف اصلی مجموعه قضایی برشمرد.

وی با اینکه دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد اقتصادی و اداری نیز مصمم و جدی‌تر از همیشه است، اضافه کرد: دستگاه قضایی در راستای برخورد با مفاسد اداری و اقتصادی اقدام به انتشار اسامی و هویت محکومان به رشوه، ارتشا و اختلاس و... به افکار عمومی خواهد کرد.

قاصدی با تشریح اهمیت کار در دستگاه قضایی  بیان داشت: کوچکترین اشتباه در دستگاه قضایی بیشترین بازتاب را در جامعه دارد، لذا همه مسئولان در تشکیلات قضایی با اذعان به این مسئله تلاش جهاد گونه دارند تا هیچ حقی ضایع نشود و حق از کسی پایمال نشود.

رئیس کل دادگستری استان گفت: مجموعه نظارتی در تشکیلات قضایی استان اردبیل هم با رصد دقیق و نظارت مستمر، در صورت مشاهده هرگونه تخلف طبق قانون با خاطیان برخورد می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر