کد خبر: 914050
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱
مدیرکل صدا و سیمای اردبیل:
مدیرکل صدا و سیمای اردبیل گفت: در حال‌حاضر بیش از ۹۵ درصد استان اردبیل تحت پوشش گیرنده دیجیتال است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علی ملااحمدی در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در حال‌حاضر بیش از 95 درصد استان تحت پوشش گیرنده دیجیتال هستند و برنامه‌ریزی شده تا بتوانیم تمام مناطق استان را تحت پوشش گیرنده‌های دیجیتال قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویتهای اساسی صدا و سیمای مرکز اردبیل تحقق منویات مقام معظم رهبری است، افزود: در رابطه با حمایت از کالای ایرانی، تولید برنامه‌های خبری تلویزیونی مبنای کار قرار گرفته است تا بتوانیم نقش اساسی در ترویج فرهنگ حمایت از کالای ایرانی داشته باشیم.

مدیرکل صدا و سیمای اردبیل از برنامه‌ریزی برای تولید برنامه‌ها با محوریت چهلمین سالگرد انقلاب خبر داد و افزود: در این زمینه از انقلابیون و افرادی که در انقلاب نقشی داشته‌اند برنامه و مستند تولید می‌شود که در این زمینه سریال شهید مرحمت بالازاده به صورت انیمیشن در 52 قسمت 11 دقیقه‌ای در مرکز اردبیل تولید می‌شود.

وی با باین اینکه رویکرد صدا و سیمای اردبیل تعامل و همکاری با دستگاههای اجرایی است، تصریح کرد: خوشبختانه این امر تاکنون بسیار خوب پیش رفته است و صدا و سیمای اردبیل تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا بتواند رضایت مخاطبان را جذب کند.

مدیرکل صدا و سیمای اردبیل عنوان کرد: تعهد صدا و سیمای اردبیل در حوزه تولید یک هزار و 610 ساعت، در رادیو 4 هزار و 100 ساعت و در رادیوی برون مرزی نیز یک هزار و 260 ساعت است که این برنامه‌ها به صورت اساسی تولید می‌شود.

ملااحمدی از برنامه‌ریزی برای پخش برنامه‌های مختلف در فصل تابستان خبر داد و گفت: هدف ما جلب رضایت حداکثری مردم است و در فصل تابستان برنامه‌های شاد، اجتماعی و ورزشی مبنای کار است.

وی تصریح کرد: استان اردبیل ظرفیت بسیار بالایی در تولید محصولات دارد و باید بتوانیم برندسازی این محصولات را مبنای کار قرار دهیم و در این زمینه رسانه ملی آماده برندسازی محصولات بومی استان اردبیل به صورت همه‌جانبه است.

مدیرکل صدا و سیمای اردبیل  اظهار کرد: میزان مخاطبان برنامه سیما 67 درصد و رادیو نیز بیش از 28 درصد است و بالای 72 درصد مردم استان از برنامه‌های صدا و سیمای مرکز اردبیل رضایت دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر