کد خبر: 914043
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با ارائه تسهیلات سود 30 درصد در بخش تولید مشکلات تولیدکنندگان حل نمی‌شود و این تسهیلات هم نمی‌تواند در زمینه تولید کاری انجام دهد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، صدیف بدری در نشست با جمعی از مدیران بخش خصوصی در اردبیل اظهار داشت: در راستای رونق اشتغال و تولید در استان ما نیازمند حمایت جدی دولت از صنایع و بخش تولید هستیم و انتظار می‌رود در این زمینه اقدامات اساسی و لازم انجام شود.

وی وضعیت استان اردبیل را در بخش تولید و صنعت مناسب ندانست و بیان کرد: برای رفع مشکلات پیش روی این بخش ارائه تسهیلات با بهره 30 درصد نمی‌تواند کارساز باشد چرا که نه تنها این تسهیلات نمی تواند در زمینه حل مشکلات این بخش اقدامی کند بلکه زمینه‌ساز افزایش مشکلات و معوقات بانکی می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ارائه تسهیلات کم‌بهره به سرمایه‌گذاران و صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی در استان افزود: در کنار این امر باید بروکراسی‌های شدید و سخت اداری در مسیر دریافت تسهیلات نیز برای تولیدکنندکان استان تسهیل شود چرا که در حال حاضر با وجود چنن بروکراسی‌های دشواری برخی سرمایه‌گذارن در آغاز کار دلسرد می‌شوند.

بدری بیان کرد: اعمال مشوق‌های سرمایه‌گذاری و مالیاتی نیز از دیگر موارد در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران بوده که باید مورد توجه بوده و در این راستا در استان اقدامات همه‌جانبه‌ای انجام شود تا زمینه برای ترغیب سرمایه‌گذاران به فعالیت اقتصادی در استان فراهم شود.

وی با اشاره به نبود مشوق‌های سرمایه‌گذاری و مالیاتی در سال‌های اخیر در بخش صنعت استان تصریح کرد: این امر سبب شده تا سرمایه‌گذاری در این حوزه در سال‌های اخیر ضعیف باشد و سرمایه‌گذاران اشتیاقی به فعالیت در این حوزه نداشته باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی قاچاق کالا را ضربه‌ای شدید به بخش تولید دانست و اظهار کرد: این پدیده تولیدکنندگان را با مشکلاتی اساسی مواجه کرده است و باید مبارزه با این پدیده تشدید شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر