کد خبر: 914042
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳
وضعیت بیمارستان شهدای زاگرس
یکسال از افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی ایلام می گذرد، بیمارستانی که مشکلاتش در کمتر از یکسال رخ نشان داد.

 بیمارستانی که قرار بود تسکینی بر دردهای بیماران ایلام باشد اما خود این روزها مبتلا به درد شده و نیازمند پزشک تمام وقت است.

زهرا فیض الهی از شهروندان ایلامیاظهار داشت: متاسفانه بیمارستان تامین اجتماعی فاقد پزشک تمام وقت است همچنین هیچ گونه متخصص زنان و زایمان در بیمارستان نیز وجود ندارد.

وی ادامه داد: یک سری از آزمایشات که باید در خود بیمارستان انجام گیرد، این آزمایشات در بیمارستان موجود نیست.

نبود پزشک تمام وقت یکی از مشکلات این بیمارستان بود، مشکلی که ظاهرا با پادرمیانی علی ربیعی وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی در سفر اخیرش به استان ایلام در حال حل شدن است.

بیمارستان تامین اجتماعی توفیقی در جذب پزشکان نداشته است

کریم همتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت: یک روز این اجازه را دادیم که تمام پزشکان ما در بخش خصوصی فعالیت کنند و طبیعتا بیمارستان شهدای زاگرس هم این فرصت را داشتند که پزشکان را جذب کنند.

وی افزود: اما ظاهرا توفیق کمی در این زمینه داشتند.

تنها با مدیریت کارآمد می تواند این سرمایه به هدر نرود

دکتر جنقی مدیر عامل و رئیس هلدینگ تامین اجتماعی کشور، هلدینگی که بیمارستان شهدای زاگرس ایلام یکی از زیرمجموعه های آن است، در این خصوص در ارتباطی تلفنی اظهار داشت: اکنون یکسال است که این بیمارستان راه اندازی شده است.

وی افزود: به سازمان تامین اجتماعی هشت میلیارد تومان اعتبار برای راه اندازی بیمارستان پرداخت شده است.

کریم لاله ماژین مدیر درمان تامین اجتماعی و عضو هیئت مدیره بیمارستان زاگرس اظهار داشت: خواه ناخواه ضعف و ایرادهای هم در مجموعه هلدینگ و هم در اداره مدیران است که امیدوار هستیم هر اندازه که جلوتر پیش رویم این نقاط ضعف برطرف شود.

بیمارستان شهدای زاگرس یا میلاد سلامت به هر اسمی که باشد با سرمایه دولت و برای مردم ساخته شده است که تنها با مدیریت کارآمد می تواند این سرمایه به هدر نرود.

 

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر