کد خبر: 914018
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
چهارشنبه گذشته ۲۸ خرداد ۹۷ جلسه مشترک مسولان صدا وسیما با رئیس جمهور و تنی چند از معاونان و مشاوران رئیس جمهور بود. این ملاقات سه ساعت به طول کشید

جوان آنلاین: علی دارابی در صفحه شخصی خود نوشت: چهارشنبه گذشته ۲۸ خرداد ۹۷ جلسه مشترک مسولان صداوسیما با رئیس جمهور و تنی چند از معاونان و مشاوران رئیس جمهور بود. این ملاقات سه ساعت به طول کشید
جلسه در فضای صمیمی و همدلی بود. در بخش اول جلسه حدود ۱/۵ساعت رئیس و چندتن از معاونان سازمان از جمله من به عنوان معاون اموراستان ها صحبت کردیم.
بخش دوم جلسه سخنان آقایان نهاوندیان (معاون اقتصادی)، واعظی (رئیس دفتر) نوبخت (رئیس سازمان برنامه و بودجه) آشنا (مشاور رئیس جمهور) و حجه الاسلام دکترحسن روحانی رئیس جمهور بود. معاونان سازمان گزارشی از عملکرد و برنامه های آینده و نیازهای حوزه کاری خود را مطرح کردند. نوبت که به من رسید گفتم: از ۱۵۰ شبکه رادیویی- تلویزیونی سازمان که به بیش از ۳۵ زبان فراملی برنامه تولید و پخش می کنند بالغ بر ۷۰ شبکه در استان ها است . ۳۱ شبکه استانی، ۳ شبکه محلی (آبادان، کیش، مهاباد)، ۶ رادیو شهری (بروجرد، دزفول، مراغه، رفسنجان، زابل، مریوان) و رادیو زیارت (رادیو ملی) است. در ادامه بر کارکردهای شبکه های مزبور پرداخته؛

- افزایش همبستگی و اتحاد ملی، ارتقاء ضریب امنیتی کشور ، بالا بردن تعلق و احساس وفاداری مردم و اقوام ایرانی به کشور و انقلاب. ما در کشوری زندگی می کنیم که ۱۶ زبان و لهجه دارد با تنوع قومی، مذهبی و نژادی، افزون بر این ایران کشوری است که در همسایگی خود ۱۴ کشور با ۹ زبان و لهجه را دارد. مبادلات برنامه ای و تولید
برنامه های مشترک و صدور پیام معنوی انقلاب و توسعه و عمران ایران برای کشورهای همسایه مهم است و این بیانگر نقش مهم شبکه های استانی است.
اگر بدنبال توسعه توریسيم و گردشگری، رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال هستیم همه و همه در شبکه های_استانی معنی می دهد.
در ادامه صحبت هایم افزودم شبکه های استانی همراه با مردم و همگام با مسولان است . سفرهای استانی دولت و رئیس جمهور را گسترده پوشش میدهد. مقامات و مسولان اجرایی در استان ها معمولا از همکاری و مشارکت صداوسیما برخوردارند و برای کارها و فعالیت های خود همواره از صدا و سیمای مراکز قدردانی داشته اند. و در خاتمه از رئیس جمهور محترم سه درخواست کردم:

دستور دهید ۱% بند چ ماده ۳۷ قانون برنامه توسعه در استان ها که برای فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و تبلیغات است به صداوسیمای مراکز اختصاص داده شود.

امسال که چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است بیش از ۵۰۰۰ نقطه کشور از پوشش سیگنال رسانی دیجیتال محروم است. دولت با اقدام جهادی وارد شود و امسال جشن پایان سیگنال رسانی در سراسر کشور را شاهده باشیم. و به عنوان رئیس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در صداوسیما از جناب عالی (رئیس جمهور) درخواست دارم که دولت در مرکز و سراسر کشور برای انعکاس خدمات و دستاوردهای نظام همکاری بایسته ای با صدا و سیما داشته باشد.

موافقت نمائید که در سفرهای استانی دولت «ردیف اعتباری ویژه ای برای صدا و سیما مراکز استان ها» اختصاص داده شود تا از این محل بتوانیم سریال ها و مجموعه های فاخر نمایشی، استودیوهای بزرگ HD ، دفاتر خبری، رادیو شهری، که مقامات محلی و نمایندگان #مجلس_شورای_اسلامی درخواست مکرر دارند پاسخ دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار