کد خبر: 913868
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
محمود افشاردوست

دبیر سابق فدراسیون والیبال درباره اتفاقی که در جریان دیدار ایران و کره جنوبی برایش رخ داد توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار مهر، شب گذشته در دیدار تیم ملی والیبال با کره جنوبی، دبیر کل سابق فدراسیون جایی در جایگاه نداشت و همین موضوع باعث شد تا افشار دوست سالن را ترک و از منزل بازی تیم ملی را تماشا کند.

محمود افشاردوست در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اتفاق رخ داده شب گذشته در حاشیه دیدار تیم ملی والیبال با کره جنوبی گفت: اتفاقی بود که رخ داد، دیشب بسیار ناراحت بودم و به منزل رفتم و بازی را تماشا کردم. با پیروزی تیم ملی خوشحال شدم و همین باعث شد کمی از ناراحتی ام کاسته شود.

دبیر کل سابق فدراسیون والیبال در ادامه افزود: طبق آی.دی کارتی که برایم صادر شد به جایگاه ویژه رفتم که اجازه ورود ندادند و اعلام کردند کارتِ صادر شده برای جایگاه CIP است و باید به این جایگاه بروم، من هم رفتم اما جایگاهی تحت عنوان CIP تعریف نشده بود. برای همین به منزل بازگشتم.

او در ادامه گفت: بالاخره این کار باعث ناراحتی می شود، بعد از مدت‌ها برای تماشای بازی تیم ملی به سالن رفتم و این اتفاق رخ داد. ناراحت باشم یا نباشم فرقی نمی کند چرا که کار انجام شده است. امیدوارم چنین اتفاقی برای شخص دیگری رخ ندهد.

افشار دوست در پایان درباره نتایج تیم ملی والیبال در رقابت‌های لیگ ملت‌ها نیز بیان کرد: ترکیب تیم ملی جوان است و قطعا نتایج با این جوانان متفاوت است. مهم این است که به هدف نگاه کنیم. هدف تیم ملی المپیک ۲۰۲۰  است وتیم ملی آنجا باید نتیجه کسب کند. بازیکنان ایران پتانسیل خوبی دارند و اگر بر شرایط روحی و روانی مسلط شوند بهتر نتیجه می گیرند. بد نیست که به رقابت‌های لیگ ملتها، به چشم دیدارهای تدارکاتی نگاه کنیم تا تیم ملی در رقابت‌های جهانی نتیجه کسب کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار