کد خبر: 913677
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
امیر حاتمی:
وزیر دفاع با اشاره به تلاش دشمنان برای هدف قرار دادن توان دفاعی ایران گفت: دشمنان توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران را با محوریت قدرت موشکی هدف قرار دا‌ده‌اند که در واقع زمینه‌سازی برای تغییر مرزهاست.
به گزارش فارس، امیر سرتیپ حاتمی روز پنج‌شنبه در سیزدهمین کنگره جغرافیایی ایران که به میزبانی سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح و با حضور معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد با بیان اینکه امنیت یک مقوله به هم‌پیوسته است، اظهار داشت: امنیت و دفاع با جغرافیا یک ارتباط بسیار نزدیک دارند و در طول تاریخ به خوبی شاهد این موضوع بوده‌ایم.
امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به حوادث ۵۰ سال اخیر در منطقه، اشغال افغانستان توسط شوروی‌ها، حمله رژیم بعث عراق به جمهوری اسلامی ایران، اشغال افغانستان و عراق توسط امریکایی‌ها و... خاطرنشان کرد: همه این‌ها به نوعی ریشه در همین تقسیمات و تنگنا‌های جغرافیایی داشت که در تقسیمات جغرافیایی ایجاد شده بود و این تقسیمات در موضوع دفاع، امنیت و راهبردی مهم است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اشاره به توطئه‌ها و فشار بی‌امان دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران تأکیدکرد: دشمنان توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران را با محوریت قدرت موشکی هدف قرار دا‌ده‌اند که در واقع زمینه‌سازی برای تغییر مرزهاست.
وی با بیان اینکه با بودن یک جمهوری اسلامی قدرتمند اقتصادی و دفاعی توطئه‌های دشمنان پیش نخواهد رفت و تجزیه کشور‌ها اتفاق نخواهد افتاد، افزود: دشمنان به بهانه‌های دیگری می‌خواهند بنیه ایران را تضعیف و به مردم فشار بیاورند و از ملت ایران انتقام انقلاب اسلامی را بگیرند.
امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه دشمنان می‌گویند شما نباید موشک داشته باشید، چون ما نمی‌توانیم طرح‌هایمان را پیش ببریم، تأکید کرد: طرح جنایتکارانه دشمنان علیه ایران نتیجه‌ای جز آبدیده‌تر شدن ملت ما و تعمیق نفرت و کینه در قلب تک تک ایرانیان نسبت به امریکایی‌ها نخواهد داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار