کد خبر: 913600
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
کشتی فرنگی

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی معتقد است خطر محرومیت و تعلیق کشتی ایران در میادین پیش رو همچنان وجود دارد.

رحیم علی آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان آنکه مشکل تعلیق و محرومیت احتمالی ایران هنوز حل نشده، اظهار داشت: کشتی ایران در رده های مختلف نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان، میادین جهانی را پیش رو دارد و متاسفانه ممکن است در قرعه کشی هر کدام از این مسابقات به نمایندگان رژیم اشغالگر قدس برخورد کند. مطمئنا این بار در صورت چنین اتفاقی نمی توان به سادگی از رویارویی با این رقبا انصراف داد، چون کمیته بین المللی المپیک با توجه به لابی صهیونیست ها با دقت به تمامی امور نظارت دارد.

وی با اظهار تعجب از سکوت مسئولان ذیصلاح برای حل و فصل دیپلماتیک این موضوع در چند ماه گذشته، گفت: دلیل این سکوت و بی توجهی از سوی مسئولان برای اهالی کشتی به یک سوال بزرگ و مبهم تبدیل شده است. مطمئنا این مسئولان هنوز به جدی بودن این موضوع واقف نیستند و شاید نمی دانند کشتی و حتی ورزش ایران در معرض خطر محرومیت و تعلیق قرار دارد.

دارنده مدال نقره المپیک ۱۹۷۲مونیخ با اشاره به اینکه روزهای سختی پیش روی کشتی است، ادامه داد: استرس و هیجان حضور در مسابقات جهانی برای هر کشتی گیری بسیار بالاست و کنترل چنین موضوعی برای کادر فنی و حتی خود ملی پوشان خیلی سخت است. حالا در نظر بگیرید که کادر فنی و کشتی گیران باید در کنار همین استرس های متداول با مساله دیگری همچون حضور نمایندگان رژیم اشغالگر قدس در گروه خود و احتمال مواجه شدن با آنها در قرعه کشی هم دست و پنجه نرم کنند.

علی آبادی در ادامه اظهار داشت: به عنوان یکی از پیشکسوتان کشتی امیدوارم این موضوع به سرانجام خوبی منتهی شود و با شانس و اقبال بتوانیم در میادین پیش رو به قرعه های خوبی برسیم. در غیر اینصورت معلوم نیست چه روزهای سختی در انتظار کشتی ایران است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: رسول خادم و فدراسیون کشتی تا به این مرحله از امور به هر ترفند و اقدامی که لازم بود توانستند جلوی محرومیت های سنگین کشتی گیران و کشتی ایران را بگیرند، اما از این پس نمی توان روی لابی خادم و اتحادیه جهانی کشتی حساب کرد. کنترل امور از دست ما خارج است، چون کمیته بین المللی المپیک به شدت تحت نفوذ لابی صهیونیست‌هاست و آنها با حساسیت فراوانی روند کشتی ایران را رصد می کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار