کد خبر: 913571
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

خبرگزاری فارس: رحیمی: چرا مسئولان کشور با وجود دستور رهبری سکوت کرده‌اند؟/ دوستان دنبال دادن آدرس غلط نباشند

دارنده مدال‌های طلای کشتی آزاد جهان و برنز المپیک گفت: از مقام معظم رهبری به دلیل پاسخ به درخواست کشتی گیران برای مقابله با لابی صهیونیسم قدردانی می کنم.

 

حسن رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با تشکر از توجه رهبر انقلاب به درخواست کشتی‌گیران گفت: اینکه بالاترین مقام کشور پاسخ نامه قهرمانان یک رشته را می‌دهد نشان از نگاه ویژه ایشان به کشتی دارد، اما آنچه برای ما جای تعجب دارد اینست که مسئولان ذیربط کاملا در این زمینه سکوت کرده‌اند و قصد دارند هر اتفاقی از جهانی نوجوانان در زاگرب در زمینه لابی صهیونیسم‌ها بر سر کشتی بیاید بر گردن خودمان بیندازند.

دارنده مدال برنز المپیک ریو تصریح کرد: محرومیت کشتی‌گیر یا تعلیق کشتی، ظاهراً بسیار کم ارزش‌تر از جایگاه دوستان است که حتی به ظاهر نیز یک قدم بر نمی‌دارند. ما کشتی‌گیران تابع سیاست‌های نظام سیاسی کشور هستیم و بهتر است دوستانی که می‌توانستند راهکارهای مقابله با رژیم اشغالگر قدس را از راه‌های دیپلماتیک دنبال کنند بدنبال دادن آدرس غلط نباشند.

رحیمی ادامه داد: سوال ما اینست دلیل این سکوت چیست؟ البته در چند ماه اخیر دلیل آن را متوجه شده‌ایم از کم کردن بودجه کمیته المپیک به دلیل رعایت توازن در بودجه در حالی‌که کشتی همواره بیشترین افتخارات را در المپیک و بازی‌های آسیایی کسب کرده است تا پرداخت نکردن مابه التفاوت سکه قهرمانان کشتی که تمام درآمدشان همین است، نشان از علاقه به پرافتخارترین ورزش کشور دارد.

قهرمان کشتی آزاد جهان افزود: در حال حاضر کشتی‌گیران با تمام وجود برای موفقیت در بازی‌های آسیایی جاکارتا و رقابت‌های جهانی مجارستان تمرین می‌کنند و قطعا چیزی کم نمی‌گذارند زیرا شاد کردن مردم بزرگترین پاداش ماست، اما قطعا مردم این سکوت را می‌ببینند و مقصران را هم می‌شناسند.

حسن رحیمی در پایان در مورد وضعیت خودش گفت: فعلا به عنوان مربی در کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد حضور دارم و در آینده در مورد کشتی گرفتن یا نگرفتن تصمیم می‌گیرم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار