کد خبر: 913494
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷
دکتر علی‌اکبر ولایتی دیروز در حاشیه همایش بسیج اساتید در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا اروپایی‌ها تضمین‌های لازم را در برجام خواهند داد، با بیان این مطلب گفت: ایران شرایطش را اعلام کرده و به کمتر از آن هم رضایت نمی‌دهد.
اروپاییان موظف هستند در قضیه برجام به تکلیف خود عمل و امریکا را وادار کنند تا دست از خرابکاری بردارد.
دکتر علی‌اکبر ولایتی دیروز در حاشیه همایش بسیج اساتید در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا اروپایی‌ها تضمین‌های لازم را در برجام خواهند داد، با بیان این مطلب گفت: ایران شرایطش را اعلام کرده و به کمتر از آن هم رضایت نمی‌دهد. وی افزود: اروپاییان هم موظف هستند به تکلیف خود عمل و امریکا را وادار کنند تا دست از خرابکاری خودش بردارد. ولایتی درباره خروج امریکا از شورای حقوق بَشر سازمان ملل هم خاطرنشان‌کرد: حقوق بشر ابزاری سیاسی برای امریکایی‌هاست. اگر به نفع آن‌ها باشد در آن حضور دارند و از آن به عنوان وسیله‌ای استفاده می‌کنند، اما در قاموس مدعیان امریکایی معنای دیگری دارد.
وی همچنین درباره آخرین وضعیت سوریه بیان کرد: امریکایی‌ها که خود به وجود آورنده داعش و النصره در سوریه بوده‌اند، حالا به میدان آمده و شرق فرات را اشغال کرده‌اند؛ بدانند برای امریکا سوریه و شرق فرات ویتنام دیگری خواهد بود.

ایران به هیچ فردی وکالت تسلیم نامه نداده

علی اکبر ولایتی صبح دیروز در همایش بسیج اساتید دانشگاه آزاد گفت: اخیراً ۱۰۰ نفر نامه‌ای را امضا کرده‌اند که این نامه تسلیم در برابر امریکا است. وی افزود: برخی از این افراد نویسنده، تاجر، برخی مهره داخل و برخی مهره‌های خارجی و دارای گرین کارت بوده‌اند و برخی نیز هر روز از یک محفل به محفلی دیگر می‌روند که این نامه در واقع تسلیم نامه ملت ایران به شمار می‌رود. مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل خاطرنشان کرد: ملت ایران به این افراد وکالت نداده که تسلیم نامه تنظیم کنند و ملت ایران با استقلال خود، عزتش را به دست آورده است.
ولایتی خاطرنشان کرد: افرادی که این تسلیم نامه را امضا کرده‌اند باید بدانند که دیر یا زود باید امریکا با ذلت از منطقه خارج شود چرا که خط جبهه مقاومت پیروزی پشت پیروزی دارد. ولایتی اظهار داشت: افرادی که آن نامه را امضا کرده‌اند هیچ‌وقت در کشور مسئولانه عمل نکرده‌اند یا کاره‌ای نبوده‌اند و یا اگر مسئولیتی داشته‌اند، غلط‌کاری‌های زیادی انجام داده‌اند. رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد بیان کرد: ترامپ بعد از نقض عهد برجام، قصد دارد امریکا را مانند کازینو اداره کند، اما باید بداند که در منطقه ما بینی به خاک مالیده می‌شود. وی گفت: کره شمالی دماغ امریکا را به خاک مالید و مذاکراتی را که با این دو کشور صورت گرفت، برای این بود که عقب‌نشینی امریکا محترمانه و دارای مشروعیت شود. مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل اظهار داشت: کره شمالی از مواضع خود پایین نمی‌آید، این در حالی است که امریکا از مواضع خود پایین آمده است.
ولایتی اضافه کرد: عده‌ای خارج نشین یا افرادی که بچه‌های آن‌ها از کشور‌هایی مانند عربستان سعودی بورسیه گرفته‌اند و کارمند شرق الاوسط هستند، اعلامیه مذلت بار امضا می‌کنند. اما بدانند که مردم ایران به دهن آن‌ها می‌زنند. مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل خاطرنشان کرد: افرادی که این نامه را امضا کرده‌اند کارشان پاسخ دادن به اربابان‌شان است و بدانند که در چه لجنزاری افتاده‌اند. وی گفت: افرادی که این نامه را امضا کرده‌اند حواس‌شان باشد که تاریخ مصرف‌شان تمام خواهد شد و ممکن است گرین کارت‌های آن‌ها لغو شود و دلار‌هایی را که به آن‌ها می‌دهند نیز قطع شود و گرسنه بمانند. ولایتی اظهار داشت: کجایند کسانی که پناهنده شده‌اند و چند روزی در تلویزیون‌های بیگانه مصاحبه کرده‌اند. امیدواریم که این افراد به دامان ملت بازگردند. مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل تأکید کرد: این افراد نمی‌دانند مذاکره چیست. ما پنج سال پیش با امریکا و پنج کشور مذاکره کردیم و بعد از اینکه همه چیز تمام شد زیر مذاکره زدند. وی گفت: این ۱۰۰ نفر با امضای خود می‌خواستند آبروی ریخته امریکا را جمع کنند و این افراد باید بدانند که در نهایت مانند محمد بن سلمان و گاو شیرده می‌شوند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
said
|
Switzerland
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
0
0
سلام. هدف اصلیِ غربی های دروغگو و استعمارگر دولت یا دین نیست . انها از فرهنگ ایرانی و ایرانیان میترسند و کمر به نابودی انها بسته اند . باید با تمام قدرت توی دهان این سگهای پَست فطرت زد .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار