کد خبر: 913313
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶
انگلستان دوشنبه شب کار سختی پیش‌رو دارد. سه‌شیر‌ها با هدایت ساوت‌گیت آمده بودند تا ثابت کنند تیمی متحول شده و جوان هستند و برخلاف چند دوره قبل می‌خواهند شایستگی‌های خود را به نمایش بگذارند.
اتفاقات چند روز گذشته جام، اما کار آن‌ها را دشوار کرد. متوقف شدن بسیاری از مدعیان برابر تیم‌های غیرمدعی، انگلستان را با چالشی بزرگ روبه‌رو کرد، اینکه آن‌ها می‌توانند از پس تونس گمنام برآیند یا سرنوشتی مثل آرژانتین، برزیل و حتی آلمان پیدا می‌کنند. پنالتی دقیقه ۳۵ این کابوس انگلستان را به واقعیت نزدیک کرد، وقتی که ساسی بازیکن تونس گل دقیقه ۱۰ هری کین را پاسخ داد و کار را به تساوی کشاند. درست ۵۵ دقیقه طول کشید تا انگلستان بتواند از این کابوس رهایی یابد.
دقیقه ۹۰ دوباره این هری کین بود که به داد ساوت‌گیت رسید و نگذاشت انگلستان جوان شده از طعم شیرین پیروزی محروم شود. هری کین، فرشته نجات انگلستان شد تا نامش برای فوتبالدوستان جزیره ماندگار شود، هرچند که خودش بر این باور است که تونسی‌ها تلاش زیادی کردند: «آن‌ها خیلی خوب بودند، اما خوشحالم که عدالت اجرا شد و در نهایت ۳ امتیاز بازی به ما رسید. باید بازیکنان تیم خودمان را هم ستایش کنم که کار گروهی و بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند. ما می‌توانستیم به گل‌های بیشتری دست پیدا کنیم، اما نشد.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار