کد خبر: 913293
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
قاچاقچيان خودشان را با قانون تنظيم مي‌كنند مثلاً اگر در قانون آمده باشد حمل بيش از 100‌كيلو‌گرم مواد مخدر اعدام دارد آنها 99 كيلو و 800 گرم مواد مخدر قاچاق مي‌كنند تا اعدام نشوند!‌

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به اينكه پس از اجراي حذف اعدام از مجازات قاچاقچيان كار پليس سخت‌تر شده است، گفت: قاچاقچيان خودشان را با قانون تنظيم مي‌كنند مثلاً اگر در قانون آمده باشد حمل بيش از 100‌كيلو‌گرم مواد مخدر اعدام دارد آنها 99 كيلو و 800 گرم مواد مخدر قاچاق مي‌كنند تا اعدام نشوند!‌
به گزارش خبرنگار ما، سردار زاهديان در نشست خبري صبح ديروز گفت: در سال‌۹۶ در خصوص كشفيات مواد مخدر 14‌درصد رشد داشتيم به طوريكه در اين مدت با تلاش مأموران پليس 717 تن مواد مخدر در كشور كشف شد و ساير دستگاه‌ها هم علاوه كشفيات ناجا در حوزه مبارزه با مواد مخدر كشفياتي داشتند كه در مجموع به 808‌تن در سال گذشته رسيد. به گفته رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر از ابتداي سال‌۹۷ تاكنون، ۱۹۷‌تن موادمخدر كشف شده است كه نسبت به سال گذشته رشد ۱۵‌درصدي را نشان مي‌دهد.
كشف 2‌تن مواد مخدر در اطراف مدارس
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا از كشف بيش از دو تن انواع مواد‌مخدر از اطراف مدارس در سال گذشته خبر داد و گفت: سال گذشته در راستاي اقدامات پيشگيرانه بيش از 500 مدرسه در سراسر كشور مورد رصد قرار گرفتند كه نزديك به دو تن مواد‌مخدر در حاشيه آن مدارس كشف شد و امسال با توسعه اين طرح قرار است 2هزار مدرسه در پوشش اين رصدها قرار گيرد. سردار زاهديان در پاسخ به سؤال يكي از خبرنگاران درباره دستگيري دانش‌آموزان حامل مواد مخدر نيز گفت: اين تعداد بسيار جزئي بوده ولي غالب اين افراد كساني بودند كه به واسطه سوء‌مصرف مواد مخدر ترك تحصيل كردند. به گفته وي: بيشترين مواد كشف شده در اطراف مدارس انواع قرص ها، گل، ماري جوانا و حشيش بوده است.
مزارع كشت گل در كشور نداريم
وي در پاسخ به سؤالي درباره ورود بذر مخدر گل به كشور اظهار كرد: بذر اين مخدر از اروپا وارد كشور مي‌شود و من با اين تعبير كه عده‌اي بگويند مزرعه گل داريم مخالفم، اما كشت گل در حال حاضر به صورت زير‌زميني و گلخانه‌اي توليد مي‌شود. به گفته وي: قيمت شيشه به دو برابر افزايش يافته كه اين موضوع بر ناخالصي اين مواد اثر دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار