کد خبر: 913258
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹
کشتی آزاد

موج انتقادات اهالی کشتی از نحوه پرداخت پاداش قهرمانان و عدم پرداخت مابه‌التفاوت قیمت سکه ها از سوی وزارت ورزش همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، باوجود گذشت چند هفته از مراسم تجلیل از قهرمانان مدال آور کشورمان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، نحوه پرداخت پاداش ها و همچنین اهدای سکه به قهرمانان ورزشی همچنان خبرساز است.

افزایش عجیب و لحظه ای قیمت سکه در بازار باعث شد تا فدراسیون های ورزشی از جمله فدراسیون کشتی برای دریافت سکه ها از بانک مرکزی با بودجه ای که از وزارت ورزش دریافت کرده بودند با مشکل مواجه شوند و نتوانند سکه های این قهرمانان ملی را تمام و کمال به آنها بدهند.

مصطفی حسین خانی دارنده مدال برنز رقابتهای جهانی کشتی و یکی از قهرمانانی که در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفت در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: گویا این مشکل با پرداخت ما به التفاوت از سوی وزارت ورزش برطرف می شود اما هنوز خبری از همکاری و مساعدت متولیان ورزش کشورمان نیست. ما اگر قرار باشد پاداش و سکه های خودمان را با توجه به قیمت قبلی دریافت کنیم با ضرر حدود ۱۰۰ میلیون تومانی مواجه می شویم که این مساله به هیچ عنوان عادلانه و منطقی نیست.

این آزادکار ملی پوش با انتقاد از رفتار تبعیض آمیز وزارت ورزش در حل و فصل این مشکل گفت: مسئولان وزارت ورزش برای بیشتر رشته‌ها اقدام کردند و با پرداخت ما به التفاوت قیمت سکه ها به این مساله پایان دادند ولی هنوز هیچ اقدامی نسبت به پرداخت جوایز کشتی‌گیران نشده است.

وی افزود: نمی توان از فدراسیون کشتی توقع چندانی داشت چراکه این فدراسیون برای تأمین منابع مالی خودش هم با مشکل روبرو است و مطمئنا نمی‌تواند حدود یک و نیم میلیارد تومان ما به التفاوت جوایز قهرمانان و کادر فنی را پرداخت کند.

حسین نوری دارنده مدال برنز رقابتهای جهانی هم به تازگی در گفتگو با خبرنگار مهر به این مساله انتقاد کرده و با کنایه‌ خطاب به مسئولان وزارت ورزش گفته بود: آقایان در آستانه بازی‌های آسیایی جاکارتا با پرداخت نکردن جوایز به ما روحیه می دهند!

در همین راستا فدراسیون کشتی نیز مدتها قبل در نامه ای به وزیر ورزش و جوانان خواستار پرداخت کسری مبلغ واریزی جوایز مدال آوران کشتی در سال های ۹۵ و ۹۶ شد که تاکنون هیچ پاسخی از سوی وزارت ورزش دریافت نکرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار