کد خبر: 913257
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸

۴ داور بانوی کشتی کشورمان در کلاس بین المللی داوری درجه سه کشتی در کشور مجارستان شرکت و در رقابت‌های نونهالان قهرمانی اروپا نیز قضاوت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدابراهیم امامی رئیس کمیسیون داوران کشتی کشور که همراه با داوران کشورمان در رقابت های اروپایی نونهالان حضور داشت با اعلام این خبر گفت: خانم ها مریم ارم آبادی از مازندران، فاطمه کدخدازاده از یزد، لیلا امانی بنی از اصفهان و سمیه خانی از گلستان ۴ داور کشتی کلاسیک بانوان کشورمان هستند که در کلاس بین المللی داوری کشتی طی روزهای ۲۲ تا ۲۸ خرداد ماه همزمان با مسابقات قهرمانی نونهالان اروپا در شهر گیور مجارستان شرکت کردند.

وی افزود: این داوران ۲ روز در کلاس های تئوری حضور یافتند و در نهایت در آزمون های کتبی، ویدیو و جدول با توجه به اعلام مدرسان روس و ترک، موفق عمل کردند.

امامی ادامه داد: همچنین داوران بانوی کشورمان که برای اولین بار در کشتی ایران به کلاس بین المللی اعزام شده بودند، در مسابقات نونهالان به داوری پرداختند و آزمون عملی داوری را در سطح بسیار بالایی پشت سر گذاشتند  و مدرسین اتحادیه جهانی از عملکرد آن ها رضایت داشتند.

وی تصریح کرد: دیدارهای حساسی همچون مسابقات نیمه نهایی، فینال و رده بندی به داوران کشورمان سپرده شد و آنها در این قضاوت ها موفق عمل کردند.

امامی در پایان خاطرنشان کرد: نتایج این آزمون داوری تا یک ماه آینده به فدراسیون کشتی اعلام خواهد شد و با توجه به عملکرد خوب داوران بانوی کشورمان و رضایت مدرسان، امیدوارم ما ۴ داور بین المللی کشتی در رشته کشتی کلاسیک بانوان خواهیم داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار