کد خبر: 913202
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌‎ای استان قزوین:
اخذ کمیسیون اضافی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل جاده‌ای از رانندگان، عدم مسئولیت پذیری شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل جاده‌ای در خصوص پرداخت کامل هزینه کرایه به راننده در مقصد حمل و سو استفاده از کارت هوشمند رانندگان از موراد مورد رسیدگی توسط بازرسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان می‌باشد.
افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در جلسه بررسی مطالبات رانندگان بخش حمل و نقل کالای جاده‌ای، اولین گام در تحقق درخواست‌های رانندگان را نه گفتن به پرداخت کمیسیون اضافی غیر قانونی مطالبه شده از سوی شرکت‌های حمل و نقل کالا و یا تولید کنندگان باردانست.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، این جلسه که با حضور افشین پیرنون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، معاونین و نمایندگان امنیتی و انتظامی استانداری، فرمانداری شهرستان البرز، صنعت، معدن و تجارت استان، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین، سازمان تامین اجتماعی استان و روسای کانون انجمن‌های صنفی رانندگان و انجمن صنفی رانندگان حمل و نقل کالای شهرستان قزوین برگزار شد، در ارتباط با موضوعات اخذ کمیسیون اضافی توسط شرکت‌های حمل و نقل و کارخانجات، اعمال افزایش ۲۰ درصدی نرخ تعرفه‌های حمل و نقل کالا از مبداء استان، برقراری یارانه تامین اجتماعی و تامین لاستیک و قطعات مورد نیاز رانندگان با نازل‌ترین قیمت بحث و تبادل نظر گردید.
لزوم نه گفتن رانندگان استان قزوین به حق کمیسیون اضافی
پیرنون اظهار داشت: در شبکه حمل و نقل جاده‌ای به دلیل پیچیدگی و گستردگی آن عوامل مختلفی دخیل هستند و بخش تولید بدون تقویت این شبکه منجر به رونق اقتصاد نخواهد شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ضمن تشریح تک تک مطالبات این بخش تاکید کرد: با توجه به سیاست‌های ابلاغی از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طی سال جاری در خصوص نظارت مستمر بر عملکرد و رسیدگی به موقع تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل جاده‌ای برابر قوانین و مقررات جاری در صورت مشاهده هرگونه تخلفی بدون اغماض برخورد خواهد شد.
پیرنون یادآور شد: اخذ کمیسیون اضافی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل جاده‌ای از رانندگان، عدم مسئولیت پذیری شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل جاده‌ای در خصوص پرداخت کامل هزینه کرایه به راننده در مقصد حمل و سو استفاده از کارت هوشمند رانندگان از موراد مورد رسیدگی توسط بازرسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان می‌باشد.
وی در پایان گفت: به منظور تحقق مطالبات رانندگان حمل و نقل کالای جاده‌ای همکاری انجمن‌های صنفی و رانندگان در گام نخست نه گفتن این بخش به پرداخت کمیسیون اضافی از سوی شرکت‌های حمل و نقل و مراکز عمده بار است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر