کد خبر: 913140
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
کمیته ملی المپیک

کمیته ملی المپیک در تلاش است نوبت ملاقات خود را با مسئولان کمیته بین المللی المپیک جلو بیندازد.

شاهرخ شهنازی در گفتگو با ایسنا درباره ی اینکه قرار بود مسئولان کمیته ملی المپیک ایران  با مسئولان  کمیته بین المللی المپیک(IOC) ملاقاتی داشته باشند، بیان کرد: معمولا پس از انتخابات کمیته ملی المپیک کشورها، هیات اجرایی  و رییس  و دبیرکل دوره جدید با مقامات کمیته بین المللی المپیک نشستی دارند ما هم در حال پیگیری نوبتمان برای داشتن این نشست هستیم. در این نشست در مورد همکاری و آینده ورزش ایران و IOC  صحبت می کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که امکان دارد تا قبل از بازی های آسیایی این نشست برگزار شود، تصریح کرد:بستگی دارد ، چون همه کشورها به دنبال گرفتن نوبت ملاقات هستند و ما هم تلاش می کنیم که نوبتمان را جلو بیندازیم.

شهنازی در مورد لباس کاروان در مراسم افتتاحیه و انتخاب پرچمدار نیز گفت: قرار است کاروان با گرمکن و شلوار باشد و البته 70-80درصد کشورها هم به همین شکل می آیند. آقای سجادی هم اعلام کرد با توجه به مذاکراتی که انجام شده و محدودیت زمان، به این نتیجه رسیدند که کاروان از گرمکن و شلوار استفاده کند. هنوز برای انتخاب پرچمدار فرصت داریم و فعلا زود است.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه چقدر می توان امیدوار بود کاروان نتیجه خوبی در بازی های آسیایی2018 بگیرد، تاکید کرد: تمام تلاش و هدف فدراسیون ها  و کمیته ملی المپیک این است که رتبه دوره قبل حداقل حفظ شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار