کد خبر: 913125
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
عضو شورای عالی فضای مجازی، گرفتاری اصلی کشور را تبعیض و شکاف اقتصادی دانست و گفت: مردم سختی‌ها و مشکلات را تحمل می‌کنند؛ کما اینکه در ایام جنگ تحمل کردند، اما می‌بینند نوکیسه‌ها برای خود حق بیشتری قائلند.
جوان آنلاین:  عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی، در مراسم ششمین سالگرد مرحوم احمد قدیریان که عصر روز (وشنبه ۲۸ خرداد در یادمان شهدای هفتم تیر برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: مرحوم قدیریان چه قبل انقلاب و چه بعد از انقلاب، کارنامه درخشانی داشت و یار صدیق و مجاهد انقلابی بود.

وی با اشاره به خدمات مرحوم قدیریان در ایام دفاع مقدس برای انقلاب اسلامی ادامه داد: ایشان در دستگاه قضایی و در کنار شهید بهشتی خدمات ارزنده‌ای داشت و بسیار متعهد به ولایت فقیه بود.

عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه مرحوم قدیریان یکی از شخصیت‌های تراز انقلاب اسلامی بود که دارای اخلاص بود، تصریح کرد: طبق فرموده قرآن، عاقبت متعلق به مؤمنین و صالحین است و شأن نزول این آیات بسیار جالب توجه است.

وی گرفتاری اصلی کشور را تبعیض و شکاف اقتصادی دانست و گفت: مردم سختی‌ها و مشکلات را تحمل می‌کنند؛ کما اینکه در ایام جنگ تحمل کردند، اما مردم می‌بینند نوکیسه‌ها برای خود حق بیشتری قائل هستند.

ضرغامی با اشاره به استمرار خوی فرعونی بعد از نابودی فرعون به استمرار خوی و منش طاغوت بعد از انقلاب در لباس خدمتگزار پرداخت و تصریح کرد: عاقبت، همه ما سرانجامی داریم؛ وقتی کار‌های سخت انقلاب را انجام می‌دهید راه‌های خدا هم گشوده می‌شود، مثلاً وقتی دشمن اورانیوم غنی شده به ما نداد ابتدا برای ما سخت بود، اما بعد در داخل به غنی سازی ۲۰ درصد هم رسیدیم.

وی به ذکر خاطره‌ای از مرحوم قدیریان پرداخت و با اشاره به انفجار ساختمان مونتاژ موشک‌ها در تهران در زمان جنگ و انتقال آن به خارج از شهر خاطرنشان کرد: بخش زیادی از این تولیدات را در اختیار رزمندگان فلسطینی و لبنانی قرار دادیم و در زمان حضرت امام این کار را انجام دادیم.

ضرغامی با اشاره به تلاش برای پیدا کردن محلی مناسب برای مونتاژ موشک در زمان جنگ و استقرار در اندیشه که امروز از بزرگ‌ترین مجموعه‌ها شده است، گفت: بخش زیادی از امکانات منتقل و مونتاژ می‌شد و مستقیم به جنگ می‌رفت، اما هیچ حفاظتی آنجا وجود نداشت، از این رو به آقای رفیقدوست گفتیم فکری برای حفاظت این منطقه بکنید.

رئیس اسبق صداسیما ادامه داد: البته با قوانین امروز نمی‌شد این کار‌ها را انجام داد؛ چراکه به آقای رفیقدوست گفتم به من ژ. ۳ بدهید تا خودمان اینکار حفاظت را انجام دهیم؛ در این قضیه بین بنده و آقای قدیریان اختلاف نظری بود و ایشان به من گفت: جوان می‌دانید می‌خواهید چه کار کنید و عاقبت کار را می‌دانید؟

وی در همین زمینه اظهار داشت: بالاخره ایشان قانع شد تا حداقل حفاظت را خودمان انجام دهیم و در نهایت برای موفقیت ما دعا کردند و گفتند ماشین ما را پر از سلاح ژ. ۳ کنند؛ آنجا نه تنها اتفاقی نیفتاد بلکه اعتماد ایشان مایه خیر و برکت فراوانی در جنگ شد.

ضرغامی گفت: انسانی که اخلاص داشته باشد و شاخص‌اش ولایت باشد مرگ ندارد و خداوند او را هدایت می‌کند؛ این سخن سیاسی نیست؛ کسانی که قلب خود را با رهبری و ولایت صاف کردند خدا نیز آن‌ها را هدایت می‌کند.

عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه امروز واژه "صف اول" کلیدواژه دقیق و درستی است، یادآور شد: این انقلاب ریشه در باور‌های دینی دارد و مقام مرحوم قدیریان نیز‌به دلیل اخلاص و سعادت ایشان بوده است.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار