کد خبر: 913076
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
تلاش تيم صلح و سازش براي نجات عامل قتل بنيتا، دختربچه هشت‌ماهه سرانجامي نداشت و او صبح ديروز قصاص شد.

تلاش تيم صلح و سازش براي نجات عامل قتل بنيتا، دختربچه هشت‌ماهه سرانجامي نداشت و او صبح ديروز قصاص شد.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت‌10 صبح 29تير‌سال قبل بود كه مأموران كلانتري‌169 مشيريه در جريان سرقت خودروي پرايدي همراه دختر هشت‌ماهه‌اي به نام بنيتا شدند. پدر بنيتا به مأموران گفت: قرار بود همراه خانواده‌ام به مسافرت برويم. خودروي پرايدم جلوی در خانه‌ام روشن بود و دختر هشت‌ماهه‌ام در صندلي عقب بود كه براي آوردن ساك به داخل خانه‌ام رفتم كه ناگهان متوجه شدم سارقي خودروام را همراه دخترم سرقت كرد.
با اعلام اين خبر تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي به دستور بازپرس جنايي براي شناسايي سارق و پيدا كردن دختر هشت‌ماهه وارد عمل شدند. در نهايت پس از گذشت هشت‌روز از حادثه مأموران دو سارق را به نام‌هاي محمد و مهدي شناسايي و بازداشت كردند و با اعتراف متهمان خودرو و جسد بنيتا در پاكدشت كشف شد.
محمد‌27‌ساله متهم رديف اول در بازجويي‌ها به سرقت خودروي پرايد همراه دختر كوچولو اعتراف كرد.
وي گفت: من موتور ساز، اهل تهران و ساكن پاكدشت هستم. از سال 85‌معتاد به مواد مخدر شدم و از آن زمان به بعد چند باري به اتهام خريد و فروش مواد، مشروبات الكلي و درگيري دستگير و راهي زندان شدم. آن روز قرار بود از مواد فروشي در پارك نزديك محل حادثه مواد بخريم، اما مواد فروش به پارك نيامد به همين دليل همراه مهدي و يكي ديگر از دوستانم به طرف خيابان رفتيم. مهدي به من گفت خودروي پرايد روشن است و از من خواست او را سرقت كنم. من سوار خودرو شدم و به راه انداختم كه صاحب خودرو از خانه‌اش بيرون آمد و اما موفق نشد مانع سرقت شود. ابتدا مي‌خواستم خودرو را در كيانشهر رها كنم، اما مهدي گفت به پاكدشت بروم. من متوجه بچه نشدم تا اينكه در پاكدشت مهدي را ديدم و سوار خودرو شد و متوجه بچه شديم. پس از سرقت مقداري از لوازم، خودرو را در خياباني رها كرديم و با پول‌هاي سرقتي رفتم مواد بخرم. مهدي، متهم رديف دوم و متهم رديف سوم نيز در بازجويي‌ها حرف‌هاي همدست خود را تأييد كردند. سه متهم پس از تحقيقات تكميلي در شعبه نهم دادگاه كيفري يك استان تهران محاكمه شدند و هيئت قضايي محمد را به اتهام مباشرت در قتل عمدي بنيتا به قصاص محكوم كرد.
حكم دادگاه پس از تأييد در ديوان عالي كشور براي اجرا به شعبه اجراي احكام دادسراي امور جنايي تهران فرستاده شد. بدين ترتيب محمد صبح ديروز پس از سير مراحل قانوني اجراي حكمش در زندان رجايي‌شهر با چوبه دار قصاص شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار