کد خبر: 913071
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
فريدون حسن

مشكلات ورزش پابرجاست و مسئولان فقط و فقط سكوت كرده‌اند. اين روزها خيلي‌ها فرياد مي‌زنند كه به اوضاع‌شان رسيدگي نمي‌شود، اما سروصداي جام جهاني اينقدر زياد است كه صدا به كسي نمي‌رسد.
وزارت ورزش اين روزها تمام هوش و حواسش در روسيه است و وزيري كه هوس كرده براي بازي سوم با پرتغال هم به روسيه سفر كند، طبيعي است كه فريادهاي خادم را نشنود. خيلي راحت سر كيسه را شل و براي يك برد 600 هزار دلار پرداخت كردند. خودتان حساب كنيد با رقم خريد دلار امروز چقدر مي‌شود و به هر كدام از 23 بازيكن تيم ملي چقدر مي‌رسد، اما پاداش مدال‌آوران ديگر رشته‌ها را سكه دادند، آن هم به قيمت‌هاي قديمي تا بانك مركزي تمام حواله‌ها را برگشت بزند!
اين روزها جامعه ورزش و پيشقراول آن فدراسيون كشتي از بي‌عدالتي فرياد مي‌زند، از سكوت و عدم رسيدگي به اوضاع فرياد مي‌‌زند، حتي كار به نامه‌نگاري دوباره با دفتر مقام معظم رهبري هم رسيده، اما گويا سفر به روسيه و جام جهاني اينقدر چشم‌نواز و جذاب است كه حتي دستور دفتر رهبر انقلاب در رسيدگي به وضعيت رشته اول كشور هم ديده نمي‌شود.
كسي منكر تلاش و زحماتي كه ملي‌پوشان فوتبال در روسيه مي‌كشند، نيست. كسي نمي‌‌تواند پيروزي بزرگ و شادي‌آور آنها مقابل مراكش را زير سؤال ببرد، اما سؤال اينجاست كه آيا بقيه تاكنون اين كار را نكرده‌اند؟! كشتي و جوانان مدال‌آورش چند بار دل مردم را شاد كرده‌اند؟ وزنه‌برداري و ديگر رشته‌ها چطور؟ پس چرا اين همه تبعيض و سكوت؟ چرا اين همه جوزدگي و چرا اين همه بي‌خيالي و عدم مسئوليت‌پذيري؟!
جام جهاني به پايان مي‌رسد و اين تب فروكش مي‌كند، اميدواريم كه با بهترين نتيجه براي تيم ملي كشورمان هم تمام شود و اميدواريم كه مسئولان ورزش به بهترين شكل پاسخ زحمات تيم كرش را بدهند، اما اين سؤال را هم داريم كه در اين ميان تكليف بقيه رشته‌ها چيست؟
اين روزها فريادها شنيده نمي‌شود، هرچند كه پيش از اين نيز شنيده نمي‌شد كه اگر غير از اين بود اوضاع حداقل كمي فرق مي‌‌كرد و كشتي با اين همه فرياد سروسامان مي‌گرفت و اينقدر ورزشكار، مربي و رئيس فدراسيونش خون به جگر نمي‌شدند.
بروبچه‌هاي كشتي دوباره دست به دامان دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامي شده‌اند، چون خوب مي‌دانند از مسئولان ورزش براي آنها آبي گرم نمي‌شود، ولي گويا رؤسا حتي اين اقدامات را هم نمي‌بينند. سؤال بزرگ اين روزها، اين است كه اين همه سكوت چه دليلي دارد؟!
جام جهاني تمام مي‌شود و بلافاصله بازي‌هاي آسيايي جاكارتا آغاز مي‌شود، جايي كه فوتبال در آن جايي ندارد، آن وقت است كه كشتي، وزنه‌برداري، تيراندازي، قايقراني و ديگر رشته‌ها مهم مي‌شوند، همان‌هايي كه امروز فريادشان به جايي نمي‌رسد. همان‌هايي كه امروز زير سايه جام جهاني فوتبال در حال له شدن و دست و پا زدن هستند و مسئولان سكوت كرده و به تماشا نشسته‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار