کد خبر: 912980
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
سایت میرر جام جهانی 2018

روز گذشته (یکشنبه) چهارمین روز از بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اتفاقات عجیب و بعضا جالبی افتاد که سایت انگلیسی میرر هشت اتفاق حاشیه‌ای دیروز را منتشر کرده است.

به‌ گزارش ‌ایسنا، روز گذشته (یکشنبه) در بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ رقابت‌های مهمی رخ داد از جمله رقابت آلمان با  مکزیک که به شکست آلمان انجامید و برد صربستان مقابل کاستاریکا با  ضربه آزاد الکساندر کولاروف و همچنین توقف برزیل مقابل مکزیک. سایت انگلیسی میرر به هشت اتفاقی که در روز چهارم جام جهانی  روسیه رخ داده، اشاره کرده است:

۱. جدال پیرترین تیم جام جهانی با بلند قدترین تیم

 کاستاریکا پیرترین تیم جام جهانی است و صربستان بلند قدترین. البته تیم‌ ‌ملی فوتبال صربستان نیاز به بلندقدترین بازیکنان برای شکست کاستاریکا نداشت و توانست با ضربه آزاد کولاروف کاستاریکا را شکست دهد.

 

۲. چشمک زدن توماس مولر به هنگام پخش شدن سرود ملی تیم آلمان

مولر حتی به صورت آرام و اسلوموشن این کار را انجام داد تا مطمئن شود دوربین‌ها این لحظه را ثبت می‌کنند.

۳. خوشحالی زلاتان از گل خوردن آلمان

حضور زلاتان ایبراهیموویچ در  محل بازی تیم‌ ‌ملی فوتبال مکزیک و آلمان نشان داد که اعتقاد هواداران به این که بدون ایبراهیموویچ جام جهانی نخواهد بود، دروغ نیست. ایبراهیموویچ گرچه در ترکیب تیم‌ ‌سوئد در جام جهانی حضور ندارد اما حضورش در ‌استادیوم محل بازی‌ها و خوشحالی‌اش از گل مکزیک به تیم‌ ‌ملی فوتبال  آلمان جالب توجه بود.

۴. فغانی به کروس: به من نزدیک نشو تونی!

در بازی تیم‌ ‌ملی فوتبال  آلمان مقابل مکزیک، علیرضا فغانی، داور این بازی که خطای هند تونی کروس را اعلام کرده بود به نزدیک شدن این بازیکن به خودش با دست اعتراض کرد و او را کمی به سمت عقب راند. این حرکت با اعتراض تونی کروس همراه بود که با جمله "چکار می کنی " واکنش نشان داد.

سایت میرر با انتشار دو عکس از این برخورد نوشته: برو عقب. به من نزدیک نشو تونی!

۵. خوشحالی کردن هواداران تیم مکزیک در میان هواداران تیم‌ ‌ملی آلمان

معمولا در بازی‌های فوتبال تصاویری از خشونت بین هواداران دو تیم رقیب به چشم می خورد، اما در بازی دیروز (یکشنبه) تیم‌ ‌ملی فوتبال مکزیک و آلمان پس از برد مکزیک هواداران این تیم در میان هواداران تیم‌ ‌ملی آلمان دیده شدند که در حال‌ خوشحالی کردن بودند.

۶. توئیت دردسرساز

توییتر تیم‌ ‌ملی آلمان جمله‌ای را منتشر کرد  که به نظر می‌رسد نظر شخصی ادمین این اکانت بوده و حتی شاید او به طور اشتباهی به جای پست کردن بر روی توییتر شخصی خود بر روی این اکانت نظرش را پست کرده است. در این جمله آمده است: " مطمئنا می‌دانیم که آلمانی‌ها  از پیدا کردن راهی برای گذر از سد دفاع مکزیک ناامید شده بودند. "

 

۷. گل به آلمان، زمین لرزه در مکزیک

پس از به ثمر رسیدن گل تیم‌ ‌ملی فوتبال مکزیک برابر آلمان که باعث پیروزی این تیم شد، زلزله نگارها نشان دادند که پریدن هواداران مکزیک از شادی باعث ایجاد زمین لرزه کوچکی در کشور مکزیک شده است.

 

۸. مدل موی جدید نیمار

مدل موی نیمار، ستاره تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی به همراه داشت. او موهای خود را به رنگ زرد در آورده است.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار