کد خبر: 912909
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای طزره، مهماندوست و واحد‌های تولیدی و صنعتی این مناطق خبر داد و گفت: کلنگ‌زنی این پروژه عیدی شرکت گاز برای مردم منطقه در عید فطر بوده است.

علیرضا شریفی‌نژاد در آیین کلنگ‌زنی این پروژه که با حضور امام جمعه و نماینده مردم دامغان برگزار شد، اظهار کرد: کلنگ نمادین این پروژه عمرانی باحضور مسوولان استانی و شهرستانی در روستای طزره به زمین زده شد.

وی توجه به روستاها و بسط و گسترش خدمات و امکانات دولت به آنها را نمودی از بینش عدالت‌محور نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: گازرسانی به روستاها از مهمترین مصادیق این عدالت محوری است.

شریفی‌نژاد با اشاره به ارزش افزوده استفاده از انرژی پاک گاز به جای سایر سوخت‌های فسیلی تصریح کرد: در حقیقت گاز هم رفاه می‌آورد و هم بستر توسعه را فراهم می‌کند اما این شما مردم هستید که باید با خلاقیت و تفکر خود دریابید که با ورود انرژی به منطقه و روستای خود به‌جای استفاده صرفا خانگی و گرمایشی چه کاری می‌توانید با این نعمت الهی انجام دهید.

وی هزینه بالای توسعه زیرساخت در استان را بالا ارزیابی کرد و افزود: در این پروژه برای اجرای ۴۴ کیلومتر خط تغذیه و شبکه اعتباری بالغ بر پنجاه میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

شریفی‌نژاد همچنین یادآور شد: در صورت بهره‌برداری مناسب از فرصت پیش رو مردم منطقه می‌توانند رفاه و رونق اقتصادی را برای خود و شهرستان به ارمغان آورند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر