کد خبر: 912905
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
اداره کل شیلات گلستان
مدیر کل شیلات گلستان از راه اندازی ناحیه صنعتی شیلاتی گمیشا ن به وسعت 20 هکتار از اراضی استان خبر داد

 مدیر کل شیلات استان گفت: با پیگیری های به عمل آمده واگذاری اراضی به متقاضیان در ناحیه صنعتی شیلاتی شهرستان گمیشان آغاز گردید و به زودی این پروژه راه اندازی می شود.

سید جواد قدس علوی با اعلام این خبر بیان داشت: از تاریخ آغاز واگذاری اراضی تاکنون 3 قرارداد سرمایه گذاری جهت احداث واحدهای سردخانه و فرآوری میگو به وسعت 2/3 هکتار منعقد شده است.

وی در خصوص ایجاد زیرساخت های مورد نیاز در ناحیه صنعتی شیلاتی شهرستان گمیشان خاطر نشان کرد: جهت تکمیل زیر ساخت های مورد نیاز، عملیات اجرای خط انتقال آب و اجرای مخزن بتنی طی فرآیند قانونی به مناقصه گذاشته شده است. همچنین اجرای خط فیبر نوری با پیشرفت فیزیکی 60 درصد در حال اجرا بوده و به زودی طراحی شبکه داخلی مخابرات و ایجاد آن نیز آغاز می شود.

وی گفت: طی بازدید مدیر عامل شرکت گاز استان نحوه گازرسانی و احداث ایستگاه تقلیل فشار گاز بررسی شده و در دست مطالعه و طراحی است.

مدیر کل شیلات گلستان در پایان اظهار کرد: با توجه به ظرفیت سنجی به عمل آمده، امکان توسعه ناحیه صنعتی شیلاتی شهرستان گمیشان به وسعت 30 هکتار از اراضی همجوار متعلق به منابع طبیعی وجود دارد که مقدمات توسعه این ناحیه فراهم شده است.

گفتنی است ناحیه صنعتی شیلاتی گمیشان در مجاورت مجتمع پرورش میگو این شهرستان به وسعت 20 هکتار و با هدف احداث کارگاه‌ها و کارخانه‌های نگهداری و فرآوری میگو در آینده نزدیک راه اندازی می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر