کد خبر: 912899
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان:
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: در راستای اجرای طرح نظارتی ضیافت در ماه مبارک رمضان بازرسان استان از پنج هزار و 480 واحد بازرسی کردند.

سیداحد یوزباشی  با بیان اینکه این طرح به مدت حدود 40 روز در استان اجرا شد، افزود: در بخش کالا و خدمات 474 پرونده تخلف تشکیل شد که در رسیدگی به حدود 410 پرونده، واحدهای متخلف به پرداخت بیش از یک میلیارد و 15 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.
وی با بیان اینکه 64 پرونده تخلف نیز در مرحله رسیدگی و صدور حکم است، اظهار داشت: عمده تخلف این واحدها گرانفروشی، درج نکردن قیمت و صادر نکردن فاکتور است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی یادآوری کرد: در بخش بهداشت، دارو و درمان نیز 285 فقره پرونده تخلف برای واحدها تشکیل شد که در رسیدگی به حدود 150 پرونده تخلف، واحدهای متخلف به پرداخت بیش از 480 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.
یوزباشی با بیان اینکه رعایت نکردن موازین بهداشتی عمده تخلف این واحدها است، ادامه داد: هم اکنون رسیدگی و صدور محکومیت به 135 فقره پرونده تخلف در این بخش نیز در حال انجام است.
وی گفت: طرح نظارتی ضیافت به منظور صیانت از حقوق مصرف کنندگان یک هفته قبل از شروع ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل دامپزشکی استان اجرا شد.
یوزباشی افزود: در این طرح هر روز 3 تا 4 گروه و در مجموع 904 گروه با تشکیل گشت های مشترک بازرسی بر فعالیت رستوران ها، غذاخوری ها، شیرینی پزی ها و مراکز عرضه کالا و خدمات نظارت کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر